کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری طرح عیدانه کتاب همزمان با عید نوروز

1 فروردين 1393 ساعت 11:19

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در نوروز امسال برای اولین بار طرح عیدانه کتاب با توزیع بیش از ۳۰۰۰ جلد کتاب در استان اجرا می شود.


به گزار جهانبین نیوز، بهمن اکبریانگف ت:  اولین بار طرح عیدانه کتاب با توزیع ۳۰۰۰ جلد کتاب با موضوعات مختلف و متنوع از اول فروردین بین مسافران نوروزی توزیع می شود.

اکبریان افزود: این طرح با اختصاص سهمیه کتاب در کل شهرستان های استان اجرا می شود و ۳۰۰ جلد کتاب نیز در اختیار میراث فرهنگی جهت توزیع بین مسافرین بازدیدکننده از موزه ها قرار گرفت.

وی با اشاره به دیگر برنامه های نوروزی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: با توجه به همزمانی نوروز و ایام فاطمیه بروشورهایی به همین مناسبت تهیه و بین مسافران و گردشگران نوروزی توزیع می شود.

اکبریان اجرای نوروز خوانی و حاجی فیروز و برگزاری برنامه های موسیقی و شادی بخش را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که در مراکز گردشگری و تفریحی استان نظیر پارک لاله و تهلیجان شهرکرد و سامان برگزار می گردد.

وی گفت: در مسیر ورودی شهرها و مراکز گردشگری بسته های فرهنگی و بروشورهای تبلیغی و معرفی استان برای مسافران نوروزی اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 13329

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13329/برگزاری-طرح-عیدانه-کتاب-همزمان-عید-نوروز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir