۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۲۷۴۳۸
معاون برنامه ريزي و عمراني فرمانداري شهرستان شهرکرد:

برنامه هاي استقبال ازمسافران نوروزي در شهرکرد اعلام شد

معاون برنامه ريزي و عمراني فرمانداري شهرستان شهرکرد گفت: ستاد استقبال از مسافران نوروزي، اسکان و پذيرايي از مسافران نوروزي در سطح شهر ازمهمترين برنامه هاي استقبال ازمسافران نوروزي است.
برنامه هاي استقبال ازمسافران نوروزي در شهرکرد اعلام شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  مشکات برین، محسن پور معاون برنامه ريزي و عمراني فرمانداري شهرستان شهرکرد در گفتگو با خبرنگار مشکات برين در خصوص استقبال از مسافران نوروزي اظهار کرد: برنامه‌ريزي مطلوب مسئولان در جهت فراهم کردن زمينه‌هاي لازم براي استقبال از مسافران نوروزي در شهرستان شهرکرد ضروري است.

وي افزود: روساي ادارات موظف هستند در راستاي حفظ امنيت و خدمات‌دهي مطلوب به مسافران قبل از آغاز تعطيلات ليست کشيک اداري خود را به فرمانداري شهرستان تحويل دهند.

محسن پورتشکيل ستاد استقبال از مسافران نوروزي، اسکان و پذيرايي از مسافران نوروزي، آماده سازي و پاک سازي محيط پارک ها و ميادين، برپايي سفره هفت سين در ورودي شهر، توزيع بروشورهايي جهت راهنمايي مسافران در سطح شهر، خط کشي محوري معابر، رنگ آميزي جداول و جمع آوري نخاله ها و زباله ها در سطح شهر را ازمهمترين برنامه هاي استقبال ازمسافران نوروزي اعلام کرد.

وي در پايان خاطر نشان کرد: عامل تحقق به اهداف مدنظر گرفته شده را هماهنگي و همکاري همه دستگاه‌ها و توجه بيشتر مسئولان به اين امر است.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۷:۴۳

29 Dec 2019