کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون برنامه ريزي و عمراني فرمانداري شهرستان شهرکرد:

برنامه هاي استقبال ازمسافران نوروزي در شهرکرد اعلام شد

27 بهمن 1394 ساعت 12:53

معاون برنامه ريزي و عمراني فرمانداري شهرستان شهرکرد گفت: ستاد استقبال از مسافران نوروزي، اسکان و پذيرايي از مسافران نوروزي در سطح شهر ازمهمترين برنامه هاي استقبال ازمسافران نوروزي است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  مشکات برین، محسن پور معاون برنامه ريزي و عمراني فرمانداري شهرستان شهرکرد در گفتگو با خبرنگار مشکات برين در خصوص استقبال از مسافران نوروزي اظهار کرد: برنامه‌ريزي مطلوب مسئولان در جهت فراهم کردن زمينه‌هاي لازم براي استقبال از مسافران نوروزي در شهرستان شهرکرد ضروري است.

وي افزود: روساي ادارات موظف هستند در راستاي حفظ امنيت و خدمات‌دهي مطلوب به مسافران قبل از آغاز تعطيلات ليست کشيک اداري خود را به فرمانداري شهرستان تحويل دهند.

محسن پورتشکيل ستاد استقبال از مسافران نوروزي، اسکان و پذيرايي از مسافران نوروزي، آماده سازي و پاک سازي محيط پارک ها و ميادين، برپايي سفره هفت سين در ورودي شهر، توزيع بروشورهايي جهت راهنمايي مسافران در سطح شهر، خط کشي محوري معابر، رنگ آميزي جداول و جمع آوري نخاله ها و زباله ها در سطح شهر را ازمهمترين برنامه هاي استقبال ازمسافران نوروزي اعلام کرد.

وي در پايان خاطر نشان کرد: عامل تحقق به اهداف مدنظر گرفته شده را هماهنگي و همکاري همه دستگاه‌ها و توجه بيشتر مسئولان به اين امر است.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰م


کد مطلب: 27438

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/interview/27438/برنامه-هاي-استقبال-ازمسافران-نوروزي-شهرکرد-اعلام

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir