۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۲۵۶۸۰
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري تاکيد کرد:

ضرورت ارائه آموزش به فعالان واحدهاي صنعتي در مقابله با حوادث احتمالي

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري گفت: ارائه آموزش‌هاي كاربردي به فعالان صنعتي مي‌تواند در برابر بروز حوادث از خسارات هنگفت جاني و مالي سرمايه‌هاي ملي جلوگيري كند.
ضرورت ارائه آموزش به فعالان واحدهاي صنعتي در مقابله با حوادث احتمالي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، رضا گنجي مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با خبرنگار مشکات برين، در خصوص دوره‌هاي آموزشي مرتبط با ايمني اظهار کرد: دوره آموزشي علوم ايمني، آتش‌نشاني و اطفاي حريق ويژه فعالان صنعتي در استان چهارمحال و بختياري برگزار شد.

وي افزود: اين دوره آموزشي جهت ارائه آخرين تجربه‌ها و علوم و فنون مربوط به آتش‌نشاني و اطفاي حريق به فعالان و كارشناسان مرتبط با ايمني در واحدهاي صنعتي مي‌باشد.

گنجي ادامه داد: فعالان صنعتي مستقر در شهرك صنعتي بروجن واقع در استان چهارمحال و بختياري توانستند با آموزش‌هاي تئوري و عملي ايمني و آتشنشاني در سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري اين شهر، آشنا شوند.

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري گفت: آشنايي با انواع حريق، خاموش‌كننده‌هاي دستي، آموزش امداد و نجات و كمك‌هاي اوليه، آب‌رساني، آموزش كار با خودروي آتش‌نشاني،‌ طرز كار با نردبان‌هاي عملياتي، اصول ايمني فردي و محيط كار و آشنايي با سيستم‌هاي حفاظت فردي و محيط كار از مواردي بود كه توسط كارشناسان سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري بروجن ارائه شد.

وي با بيان اينكه در اين دوره همچنين شركت‌كنندگان بصورت عملي و كاربردي اصول مربوط با آتش‌نشاني و اطفاي حريق را فرا گرفتن، بيان کرد: توجه به ايمني در واحدهاي صنعتي از اهميت بالايي برخوردار است اما متاسفانه در برخي واحدهاي صنعتي به علت كم توجهي به اين موضوع و نبود افراد متخصص، خسارات زيادي وارد شده است.

رئيس هيات مديره شركت شهرك‌هاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري تصريح کرد: ارائه آموزش‌هاي كاربردي به فعالان صنعتي مي‌تواند در برابر بروز حوادث از خسارات هنگفت جاني و مالي سرمايه‌هاي ملي جلوگيري كند.

وي گام اول در اين زمينه، ارائه آموزش به فعالان واحدهاي صنعتي در مقابله با حوادث احتمالي دانست و خاطرنشان کرد: شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري با برگزاري دوره‌هاي مختلف آموزشي اهتمام ويژه‌اي به اين كار دارد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۹:۵۱

21 Feb 2020