کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري تاکيد کرد:

ضرورت ارائه آموزش به فعالان واحدهاي صنعتي در مقابله با حوادث احتمالي

30 آبان 1394 ساعت 11:04

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري گفت: ارائه آموزش‌هاي كاربردي به فعالان صنعتي مي‌تواند در برابر بروز حوادث از خسارات هنگفت جاني و مالي سرمايه‌هاي ملي جلوگيري كند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، رضا گنجي مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با خبرنگار مشکات برين، در خصوص دوره‌هاي آموزشي مرتبط با ايمني اظهار کرد: دوره آموزشي علوم ايمني، آتش‌نشاني و اطفاي حريق ويژه فعالان صنعتي در استان چهارمحال و بختياري برگزار شد.

وي افزود: اين دوره آموزشي جهت ارائه آخرين تجربه‌ها و علوم و فنون مربوط به آتش‌نشاني و اطفاي حريق به فعالان و كارشناسان مرتبط با ايمني در واحدهاي صنعتي مي‌باشد.

گنجي ادامه داد: فعالان صنعتي مستقر در شهرك صنعتي بروجن واقع در استان چهارمحال و بختياري توانستند با آموزش‌هاي تئوري و عملي ايمني و آتشنشاني در سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري اين شهر، آشنا شوند.

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري گفت: آشنايي با انواع حريق، خاموش‌كننده‌هاي دستي، آموزش امداد و نجات و كمك‌هاي اوليه، آب‌رساني، آموزش كار با خودروي آتش‌نشاني،‌ طرز كار با نردبان‌هاي عملياتي، اصول ايمني فردي و محيط كار و آشنايي با سيستم‌هاي حفاظت فردي و محيط كار از مواردي بود كه توسط كارشناسان سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري بروجن ارائه شد.

وي با بيان اينكه در اين دوره همچنين شركت‌كنندگان بصورت عملي و كاربردي اصول مربوط با آتش‌نشاني و اطفاي حريق را فرا گرفتن، بيان کرد: توجه به ايمني در واحدهاي صنعتي از اهميت بالايي برخوردار است اما متاسفانه در برخي واحدهاي صنعتي به علت كم توجهي به اين موضوع و نبود افراد متخصص، خسارات زيادي وارد شده است.

رئيس هيات مديره شركت شهرك‌هاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري تصريح کرد: ارائه آموزش‌هاي كاربردي به فعالان صنعتي مي‌تواند در برابر بروز حوادث از خسارات هنگفت جاني و مالي سرمايه‌هاي ملي جلوگيري كند.

وي گام اول در اين زمينه، ارائه آموزش به فعالان واحدهاي صنعتي در مقابله با حوادث احتمالي دانست و خاطرنشان کرد: شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري با برگزاري دوره‌هاي مختلف آموزشي اهتمام ويژه‌اي به اين كار دارد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰م


کد مطلب: 25680

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/interview/25680/ضرورت-ارائه-آموزش-فعالان-واحدهاي-صنعتي-مقابله-حوادث-احتمالي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir