۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۱۶۱۰۹
مسئول بسيج جامعه زنان استان:

زنان ايران،عناصر کلیدی اسلام و تشيع در دنيا/ حجاب در زن ایرانی نهادینه شده است

زنان ايران به عنوان عناصر کلیدی اسلام و تشيع در دنيا مطرح هستند به همين علت هجمه هاي زيادي به سمت زنان ايران براي نابودي نجابت و حيايي که ريشه هاي عميقي در فرهنگ ديني ما دارد نشانه رفته است.
زنان ايران،عناصر کلیدی اسلام و تشيع در دنيا/ حجاب در زن ایرانی نهادینه شده است
به گزارش جهانبین نیوز، احمدپور مسئول بسيج جامعه زنان استان در گفت وگو با خبرنگار مشکات برين در خصوص عفاف و حجاب، اظهار داشت: زنان ايران به عنوان عناصر کلیدی اسلام و تشيع در دنيا مطرح هستند.

مسئول بسيج جامعه زنان استان ادامه داد: از اين رو هجمه هاي زيادي به سمت زنان ايران نشانه رفته و قطعا بسيار حيله ها و دشمني ها در پس پرده براي نابودي اين نجابت و اين حيايي که ريشه هاي عميقي در فرهنگ ديني ما دارد، وجود دارد.

احمدپور، هدف از برگزاري تجمع هزاران مرد و زن در روز ملي حجاب و عفاف در مقابل مصلي بزرگ امام خميني(ره) استان را زنده نگه داشتن ياد و خاطره افرادي که در اعتراض به کشف حجاب توسط رضاخان ملعون به شهادت رسيدند، دانست و گفت: بايد متوجه باشيم که اکنون دست هاي فراواني در پس پرده و در اتاق هاي در بسته اي در حال برنامه ريزي اند که چگونه اين حجاب را از سر زنان ايراني بر دارند.

مسئول بسيج جامعه زنان استان چهارمحال و بختياري، بيان کرد: آن ها مي دانند که اگر موفق به اين شوند که در جامعه رواج بي حيايي و بي عفتي را زياد کنند، مي توانند براي رسيدن به اهداف شوم خودشان يعني نابودي اين انقلاب که با عنایات صاحب الزمان اداره مي شود، گام اول را بردارند.

احمدپور افزود: در حالي که دشمن متوجه اين مساله نيست که عفت و حيا در نهاد زنان ما نهادينه شده است.

وي در پايان خاطر نشان کرد: افراد شرکت کننده در اين تجمع طي بيانيه اي از مسئولان اجرايي درخواست بهبودي وضع حجاب و عفاف را در استان داشتند.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۱:۲۸

27 Dec 2019