کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول بسيج جامعه زنان استان:

زنان ايران،عناصر کلیدی اسلام و تشيع در دنيا/ حجاب در زن ایرانی نهادینه شده است

22 تير 1393 ساعت 9:00

زنان ايران به عنوان عناصر کلیدی اسلام و تشيع در دنيا مطرح هستند به همين علت هجمه هاي زيادي به سمت زنان ايران براي نابودي نجابت و حيايي که ريشه هاي عميقي در فرهنگ ديني ما دارد نشانه رفته است.


به گزارش جهانبین نیوز، احمدپور مسئول بسيج جامعه زنان استان در گفت وگو با خبرنگار مشکات برين در خصوص عفاف و حجاب، اظهار داشت: زنان ايران به عنوان عناصر کلیدی اسلام و تشيع در دنيا مطرح هستند.

مسئول بسيج جامعه زنان استان ادامه داد: از اين رو هجمه هاي زيادي به سمت زنان ايران نشانه رفته و قطعا بسيار حيله ها و دشمني ها در پس پرده براي نابودي اين نجابت و اين حيايي که ريشه هاي عميقي در فرهنگ ديني ما دارد، وجود دارد.

احمدپور، هدف از برگزاري تجمع هزاران مرد و زن در روز ملي حجاب و عفاف در مقابل مصلي بزرگ امام خميني(ره) استان را زنده نگه داشتن ياد و خاطره افرادي که در اعتراض به کشف حجاب توسط رضاخان ملعون به شهادت رسيدند، دانست و گفت: بايد متوجه باشيم که اکنون دست هاي فراواني در پس پرده و در اتاق هاي در بسته اي در حال برنامه ريزي اند که چگونه اين حجاب را از سر زنان ايراني بر دارند.

مسئول بسيج جامعه زنان استان چهارمحال و بختياري، بيان کرد: آن ها مي دانند که اگر موفق به اين شوند که در جامعه رواج بي حيايي و بي عفتي را زياد کنند، مي توانند براي رسيدن به اهداف شوم خودشان يعني نابودي اين انقلاب که با عنایات صاحب الزمان اداره مي شود، گام اول را بردارند.

احمدپور افزود: در حالي که دشمن متوجه اين مساله نيست که عفت و حيا در نهاد زنان ما نهادينه شده است.

وي در پايان خاطر نشان کرد: افراد شرکت کننده در اين تجمع طي بيانيه اي از مسئولان اجرايي درخواست بهبودي وضع حجاب و عفاف را در استان داشتند.

انتهاي پيام/


کد مطلب: 16109

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/interview/16109/زنان-ايران-عناصر-کلیدی-اسلام-تشيع-دنيا-حجاب-زن-ایرانی-نهادینه-شده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir