۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۵۲۵۵۶
نماينده مردم شهرستان‌هاي اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي:

تکمیل طرح های نیمه تمام شهرستان فارسان در اولویت قرار گیرد

نماينده مردم شهرستان‌هاي اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي گفت: بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان فارسان باید پیگیری و اجرا شود.
به گزارش جهانبین نیوز، قدرت االله حمزه در جلسه شورای اداری شهرستان فارسان اظهار کرد: حدنگاري اراضي کشاورزي، سنددار شدن آن‌ها و پيگيري کلنگ زني و بهره‌برداري از طرح‌هاي دهه فجر شهرستان و بخش‌ها باید طبق دستور فرماندار پيگيري، اجرايي و عملياتي شود.

وی ضمن بررسي مشکلات و موانع برخي از مسائل روستاهاي آن بخش بیان داشت: برخي از اين مسائل شهرستان فارسان مخصوصاً در بودجه‌ي سال ۱۴۰۲ با پيگيري‌ها و جذب اعتبار از مجلس شوراي اسلامي پيگيري خواهد شد.
 
سيد هادي صالحي، فرماندار شهرستان فارسان نیز در اين جلسه با اشاره به اینکه سالن بوکس جونقان قرار بود در هفته دولت افتتاح شود اما این کار صورت نگرفت بیان داشت:  مسئولين هرچه سريعتر نسبت به افتتاح این سالن در دهه فجر اقدام کنند و بهانه‌هايي از جمله نبود و کسري بودجه هم پذيرفته نيست.

وی ادامه داد: مسئولين اداره ورزش و جوانان نيز جلسه‌اي با شورا ها و دهياران داشته باشند ومشکلات ورزشي سه روستا را بررسي کنند وگزارش خود را ارائه دهند.
 
صالحی بیان داشت: کار سد آلج شروع‌شده است وبايد تا دهه فجرکار تمام شود اما با توجه به شرايط جوي کاري صورت نگرفته اميدواريم که تا پايان سال 1401 کار سد آلج به اتمام برسد و موانع آبياري در شهرستان نيز برطرفشود.

وی اذعان داشت:  محيط‌‌‌ زيست استفاده از منابع زيرزميني براي فارسان، بابا حيدر و جونقان را ممنوع کرده است باید این موانع را برطرف کند.
 
صالحی خاطرنشان کرد: کليه مراحل مقدماتي کشتارگاه انجام‌ و مقرر شد اين کشتارگاه زير نظر بنياد مستضعفان کار خود را انجام دهد.



انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۳۰:۰۰

20 Apr 2024