۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۵۰۳۱۷
نارضایتی مردم از کیفیت نان؛

بي‌کيفيتي نان اعتراض شهروندان فارسانی را به دنبال دارد / فرصت دو ماه فرماندار به نانواهاي شهرستان فارسان

کيفيت نامطلوب نان به يک معضل تمام‌نشدني در شهرستان فارسان تبديل‌شده، شهري که با بيش از 100 هزار نفر جمعيت مردم آن از کيفيت اين ماده غذايي رضايت خوبي ندارند و اين بي‌کيفيتي نان همواره سبب اعتراض شهروندان و برخي از مسئولان شده است.
به گزارش جهانبین نیوز ،کيفيت نامطلوب نان به يک معضل تمام‌نشدني در شهرستان فارسان تبديل‌شده، شهري که با بيش از 100 هزار نفر جمعيت مردم آن از کيفيت اين ماده غذايي رضايت خوبي ندارند و اين بي‌کيفيتي نان همواره سبب اعتراض شهروندان و برخي از مسئولان شده است.

احمدي يکي از همشهريان شهر فارساني گفت: قرار شد با اضافه کردن قيمت نان از ميزان ضايعات آن کاسته شود اما با اين کيفيت پايين نان در شهرستان ما ضايعات همچنان به قوت خود باقي است به‌طوري‌که کيسه‌هاي نان خشکه هرروز بار نان خشکي‌ها در کوچه و خيابان است.

وي تصريح کرد: براي توليد نان با کيفيت و مرغوب به آرد با کيفيت و براي آرد مرغوب نياز به گندم با کيفيت داريم و درصورتي‌که نان باکيفيت پخت شود و به مسائل بهداشتي و افزودني‌هاي مجاز توجه شود، بدون شک شاهد رضايت خاطر آحاد مردم خواهيم بود و مشکلات نيز برطرف خواهد شد.

براي توليد نان باکيفيت و مرغوب به آرد با کيفيت نياز داريم

يکي از نانوايان شهر فارسان در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: قطعاً هر فردي که در اين عرصه توليدکننده است به دنبال تهيه و توليد نان با کيفيت و مرغوب بوده از اين‌رو براي توليد نان با کيفيت و مرغوب به آرد با کيفيت داريم.

وي بابيان اينکه نانوايي‌ها در کيفيت نان مقصر نيستند، عنوان کرد: درصورتي‌که نان با کيفيت پخت شود و به مسائل بهداشتي و افزودني‌هاي مجاز توجه شود، بدون شک شاهد رضايت خاطر آحاد مردم خواهيم بود و مشکلات نيز برطرف خواهد شد.

نانوايي‌ها دقت بيشتري در پخت نان و مواد افزودني به نان داشته باشند

آقاي فدايي يکي از بازرسان گفت: کيفيت آرد شهرستان فارسان خوب است و همان آردي که در اين شهرستان استفاده مي‌شود در ديگر شهرستان‌هاي استان چهارمحال و بختياري مورداستفاده قرار مي گيرد.
 
فدايي افزود: با توجه به اينکه سهميه آرد شهرستان فارسان از کارخانه شهر چليچه مي‌باشد. لذا مشکل از کيفيت آرد نيست و مي‌بايست نانوايي‌ها دقت بيشتري در پخت نان و مواد افزودني به نان را رعايت نموده و دستگاه‌هاي پخت نان را به‌روزرساني کنند.
 
فرصت دو ماه فرماندار به نانواهاي شهرستان فارسان

سيد هادي صالحي فرماندار شهرستان فارسان در جلسه‌اي که با حضور، نماينده اداره غله، نماينده تعزيرات، سر صنف نانوايان و نانوايان شهر فارسان به نمايندگي از نانوايان کل شهرستان، بازرسان تعزيرات و مديران کانال‌هاي فضاي مجازي در فرمانداري برگزار شد ضمن تبريک حلول ماه مبارک رمضان به عموم مسلمانان به‌ويژه مردم مؤمن و شريف شهرستان گفت: مسائل و مشکلات نانواها و دغدغه‌هايي که همشهريان عزيز در سطح شهرستان فارسان براي کيفيت نان داشتند مطرح و بررسي شد.

وي در ادامه افزود: قشر زحمت‌کش نانوايان مطالباتي داشتند که در اين جلسه مطرح شد و تصميماتي در اين خصوص اتخاذ گرديد که اميدواريم تا دو ماه آينده بتوانيم نسبت به وضعيت موجود تغييراتي را هم در کيفيت وهم خدمات‌دهي به مردم شاهد باشيم

وي خاطرنشان شد: در سطح شهرستان فارسان 96 باب مغازه نانوايي مستقر و مشغول به خدمات‌دهي هستند که در آينده نيز با ديگر نانوايان شهرستان جلسه برگزار خواهيم کرد.

وي تصريح کرد: در اين جلسه 16 نکته مصوب داشت که انشاالله و به‌مرور با همکاري قشر زحمتکش نانواها و مسئولين جهاد کشاورزي و صنوف مربوطه اجرايي خواهد شد.
 
در پايان جلسه فرماندار به نانوايان دو ماه فرصت دادند تا کيفيت نان خود را به نحو قابل قبولي بالا ببرند در غير اين صورت با جريمه و کسر سهميه مواجه خواهند شد، همچنين نانواياني که نان باکيفيت تحويل مردم بدهند تشويق شده و به سهميه آرد آن واحد اضافه مي‌شود.

انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۶:۵۶:۰۱

20 Apr 2024