۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳
کد مطلب : ۴۶۱۹۷
گزارش تصویری

مراسم توديع و معارفه فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان

مراسم توديع و معارفه فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان با حضور خانواده معظم شهدا، فرماندهي تيپ قمر بني‌هاشم (ع) استان و فرماندهان پايگاه بسيج در حسينيه حضرت زهرا سلام‌الله عليها اين ناحيه برگزار شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در اين مراسم که فرماندهي تيپ قمر بني‌هاشم چهارمحال و بختياري و جمعي از بسيجيان و پاسداران و مسئولين محلي حضور داشتند.
 
سردار اکبري ضمن ايراد سخناني در رابطه با نقش سپاه درگذشته و حال، حکم فرماندهي جديد را تقديم جناب سرهنگ سيد هادي صالحي کرد.
 
امام‌جمعه فارسان گفت: سپاه پاسداران نمادي ارزشمند از ظرفيت انقلابي مردم ايران با پيروي از سالار شهيدان امام حسين (ع) عزت و افتخار را پيشه راه خود ساخته تا در سايه روحيه انقلابي، اسلامي و جهادي و معنويت، نقش تعيين‌کننده‌اي در دفع حملات دشمنان اسلام، ايران و حفظ انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن، ايفا کند.
 
حجت‌الاسلام محسن ملک پور افزود: امروز پس از گذشت بيش از چهار دهه از تأسيس اين نهاد ارزشمند و پرافتخار که دفتر سوابقش از برگ‌هاي زرين حماسه، ايثار و افتخار در تمام ادوار انقلاب اسلامي به‌ويژه در دوران دفاع مقدس شکل‌گرفته است، بالنده‌تر، بانشاط‌تر و مقتدرتر از گذشته در راه حفظ و حراست از دستاوردهاي انقلاب اسلامي و آرمان‌هاي بلند امام راحل (ره) است، همان پير جماراني که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
 
وي تصريح کرد: بسي شايسته است به پاس تلاش‌ها و زحمات مستمر شما در راه اين اهداف مقدس، نهايت قدرداني خود را از جنابعالي اعلام بدارم. ثمرات شيرين تلاش‌هاي شما در اين شهرستان که در جاي‌جاي آن پشتکار و همت موج مي‌زند همواره چون چراغي فروزان فراروي بسيجيان اين شهرستان است.

در پايان بيان داشت: به شکرانه حضور پاسداراني چون شما، جبهه سپاس را در محضر پروردگار متعال فرود آورده و سلامتي و توفيق روزافزون شما را از درگاه حکيم مطلق درخواست نمايم.


انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۲:۴۴:۳۸

20 Apr 2024