۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۲۹۱۲۶
براي اولين بار صورت گرفت:

برگزاري محفل انس با قرآن در روستاي دهکنه هلوسعد

محفل نوراني انس با قرآن کريم با حضور مسئولين و قاريان ممتاز استاني همزمان با 23 ماه مبارک رمضان در روستاي دهکنه هلوسعد منطقه ميانکوه شهرستان اردل برگزار شد.
برگزاري محفل انس با قرآن در روستاي دهکنه هلوسعد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، محفل نوراني انس با قرآن کريم با حضور مسئولين ، قاريان ممتاز استاني و به همت نهادهاي فرهنگي شهرستان اردل همزمان با ۲۳ ماه مبارک رمضان در روستاي دهکنه هلوسعد منطقه ميانکوه اين شهرستان برگزار شد.

قاسم همتي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل دراين آيين نوراني در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه هدف از برگزاري محفل انس با قرآن را فرصتي براي انس بيشتر جوانان با قرآن و بهره گيري ار الگوهاي قرآني دانست.

همتي اظهار کرد:معتقديم قرآن کتاب همه شئون زندگي است و تربيت، اخلاق، شهادت، بيداري اسلامي، اقتصاد اسلامي و… در آن براي تعالي انسان مومن وجود دارد.

وي ضمن برشمردن فضيلت‌هاي کلام خدا و تأکيدات مقام معظم رهبري در جهت ترويج آن در بين کودکان و نوجوانان بر نهادينه کردن آن در بين قشر نوجوان و جوان تأکيد کرد و گفت: اگر بتوان فرهنگ قرآني را در بين مردم نهادينه کرد، قطعاً پيامد آن، فرهنگ جهاد و ايثار و از خود گذشتگي و زندگي بر اساس آموزه‌هاي ديني و قرآني خواهد بود که اين امر استحکام خانواده‌ها را در پي خواهد داشت.
دراين مراسم قاري برجسته شهرستان اردل سجاد رئيسي به تلاوت قرآن کريم پرداختند که بااستقبال و تشويقات قرآني حاضرين روبروشد.

همچنين در اين مراسم که برخي مسئولان شهرستان حضور داشتند، از حافظان و قاريان اين روستا با اهداي لوح تقدير و هديه تجليل شد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۲:۳۸

31 Dec 2019