۰
plusresetminus
نماينده دوره هفتم مجلس شوري اسلامي گفت: ديدار با سران چنين فرقه ضاله‌اي به نوعي تقويت اين فرقه انحرافي محسوب مي‌شود و از کسي که داعيه مسلماني دارد بعيد است بخصوص افرادي که منسوب به خانواده روحاني بوده و خود نيز سال‌ها در مناصب مختلف سطوح بالاي نظام اسلامي حضور داشته است.
مطرح نمودن فرقه منفور و ضاله بهائيت هدف اصلي فائزه هاشمي/ ديدار با سران فرقه ضاله و محکوم سياسي صرفا يک ديدار دوستانه تلقي نمي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، عشرت شايق نماينده دوره هفتم مجلس شوري اسلامي در مصاحبه اختصاصي با مشکات برين با بيان اينکه ديدار فائزه هاشمي با برخي از سران فرقه ضاله بهائيت يک ديدار برنامه‌ريزي شده است، اظهار کرد: هدف از اين ديدار هنجارشکني بوده و در جرم بودن اين عمل هيچ شک و ترديدي وجود ندارد.

وي تصريح کرد: فرقه ضاله بهائيت ساخته و پرداخته دولت‌هاي استعمارگر بويژه روباه پير، انگلستان بوده و از زمان تاسيس تاکنون به عنوان ابزار دست دشمنان عليه مقدسات ديني و وحدت مسلمانان بکارگيري شده است .

شايق با بيان اينکه ديدار با سران چنين فرقه ضاله‌اي به نوعي تقويت اين فرقه انحرافي محسوب مي‌شود و در مغايرت آشکار با احکام و آموزه‌هاي ديني است، گفت: اين امر از کسي که داعيه مسلماني دارد بعيد است بخصوص افرادي که منسوب به خانواده روحاني بوده و خود نيز سال‌ها در مناصب مختلف سطوح بالاي نظام اسلامي حضور داشته است.

نماينده دوره هفتم مجلس شوري اسلامي حساسيت‌زدايي از احکام شرعي و عادي جلوه دادن معاشرت با افراد مجرم و معلوم‌الحال را از اهداف ديگر اين نوع ديدارها عنوان کرد، و خاطرنشان کرد: چنين ديدارهايي جز خسران و آسيب ندارد و بزرگان ديني و سياسي خصوصا مقامات مسئول که موظف به پاسداري از احکام و مباني ديني و امنيت کشور هستند، انتظار مي‌رود برخورد مناسب با اين موضوع داشته باشند ضمن اينکه بايد قدردان موضع‌گيري صريح و قاطع مراجع عظام تقليد خصوصا حضرت آيت‌الله العظمي مکارم شيرازي در اين مورد باشيم.

اين فعال سياسي و کارشناس روابط بين‌الملل با بيان اينکه علل مختلفي براي اين نوع اقدامات هنجارشکن و مسله‌دار امنيتي مي‌توان متصور بود؛ تاکيد کرد: مهم‌ترين نکته‌اي که در اذهان متواتر مي‌شود حساسيت‌زدايي از احکام ديني و عادي جلوه دادن ديدار و معاشرت با محکومين و مجرمين امنيتي است .

وي حاشيه‌سازي بي‌مورد و تحميل هزينه بر نظام اسلامي بابت اين نوع ديدارها را از ديگر پيامدها دانست و افزود: دستگاه‌هاي اطلاعاتي و امنيتي کشور بايد اين موضوع را ريشه‌يابي نموده و نتيجه را به افکار عمومي منعکس نمايند.

اين پژوهشگر حوزه دين و سياست مطرح نمودن فرقه منفور و ضاله بهائيت در جامعه و عادي جلوه دادن حضور سران وابسته اين فرقه را يکي از مهم‌ترين اهداف اين ديدار عنوان کرد و خاطرنشان کرد: بعيد نيست که تست حساسيت جامعه نسبت به اينگونه اقدامات هنجارشکن نيز از اهداف ديگر اين ديدار باشد.

وي اصرار بر اشتباه و توجيه آن، را اشتباهي بزرگ‌تر از اشتباه اول دانست و تصريح کرد: سخن فائزه هاشمي مصداق همين امر است.

شايق گفت: فائزه هاشمي نه‌تنها از عمل مجرمانه و اشتباه خود اعلام برائت نکرده بلکه درصدد توجيه و عادي جلوه دادن اين عمل است که قطعا باعث افزايش مسئوليت وي در قبال عمل نسنجيده خواهد بود.

اين کارشناس روابط بين‌الملل در پايان تاکيد کرد: ديدار با سران فرقه ضاله و محکوم سياسي نمي‌تواند صرفا يک ديدار دوستانه تلقي شود کدام ديدار دوستانه تا به اين حد انعکاس رسانه‌اي داشته و مورد حمايت بيگانگان بوده است؟

گزارش از فاطمه احمدی
انتهاي خبر/۱۰۲۲ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۵:۱۸

26 Dec 2019