۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶
کد مطلب : ۲۱۸۰۹

گرد و غبار مهمان ناخوانده شهرستان سامان

از ديروز تا کنون در شهرستان سامان شاهد هواي ابري همراه با گرد و غبار هستيم که اين امر در اين شهرستان بسيار غير منتظره است
گرد و غبار مهمان ناخوانده شهرستان سامان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما از ديروز تا کنون در شهرستان سامان شاهد هواي ابري همراه با گرد و غبار هستيم که اين امر در اين شهرستان بسيار غير منتظره است چرا که مردم اين شهرستان به آب و هواي عالي و مطبوع عادت کرده و اين نوع آسمان ابري و غبار آلود براي مردم اين شهرستان بسيار غير منتظره و ناراحت کننده  است.

شهرستان سامان يکي از شهرستان است که در تمامي فصول سال داراي آب و هواي مناسب است که موجب جذب گردشگران است و بيشتر گردشگران اين شهرستان را براي گشت و گذار انتخاب مي کنندف اما در حال حاضر با توجه بر اينکه در استان خوزستان شاهد گرد و غبار شديد هستيم به طبع به دليل همسايگي با استان خوزستان با چهار محال و بختياري و شهرستان سامان شاهد حضور ريز گرد ها در اين شهرستان هستيم.

گرد و غبار مهمان ناخوانده در شهرستان سامان است که اين امر در طي سال گذشته در اين شهرستان وجود نداشته است و منشاء اين گرد و غبار از کشور عربستان و عراق است که به واسطه وزش باد وارد منطقه جنوب و جنوب غربي کشور شده است.

رئيس هواشناسي شهرستان سامان در گفتگو با سامان ما با اشاره بر اينکه پديده گرد و غبار از بعد از ظهر ديروز در شهرستان پديدار شده و تا بعد از ظهر امروز در اين شهرستان وجود خواهد داشت، بيان داشت: ميزان ديد افقي در شهرستان سامان دو هزار متر است .

شکرالله محمد عليزاده با اشاره بر اينکه آلودگي هوا براي بيماران آسمي و کساني که ناراحتي قلبي دارند خطر ناک است، اذعان داشت: آلودگي هوا بر روي محصولات کشاورزي شهرستان سامان بسيار تاثير گذار است و موجب آسيب ديدن محصولات کشاورزي نيز مي شود.

وي با بيان اينکه در شهرستان تا امروز بعد از ظهر شاهد رگبار هاي پراکنده خواهيم بود، بيان داشت: از روز جمعه شاهد حضور سامانه بارشي به صرت رگبار در سطح شهرستان خواهيم بود.



انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۴۹:۳۱

29 Jan 2020