کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گرد و غبار مهمان ناخوانده شهرستان سامان

27 فروردين 1394 ساعت 19:46

از ديروز تا کنون در شهرستان سامان شاهد هواي ابري همراه با گرد و غبار هستيم که اين امر در اين شهرستان بسيار غير منتظره است


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما از ديروز تا کنون در شهرستان سامان شاهد هواي ابري همراه با گرد و غبار هستيم که اين امر در اين شهرستان بسيار غير منتظره است چرا که مردم اين شهرستان به آب و هواي عالي و مطبوع عادت کرده و اين نوع آسمان ابري و غبار آلود براي مردم اين شهرستان بسيار غير منتظره و ناراحت کننده  است.

شهرستان سامان يکي از شهرستان است که در تمامي فصول سال داراي آب و هواي مناسب است که موجب جذب گردشگران است و بيشتر گردشگران اين شهرستان را براي گشت و گذار انتخاب مي کنندف اما در حال حاضر با توجه بر اينکه در استان خوزستان شاهد گرد و غبار شديد هستيم به طبع به دليل همسايگي با استان خوزستان با چهار محال و بختياري و شهرستان سامان شاهد حضور ريز گرد ها در اين شهرستان هستيم.

گرد و غبار مهمان ناخوانده در شهرستان سامان است که اين امر در طي سال گذشته در اين شهرستان وجود نداشته است و منشاء اين گرد و غبار از کشور عربستان و عراق است که به واسطه وزش باد وارد منطقه جنوب و جنوب غربي کشور شده است.

رئيس هواشناسي شهرستان سامان در گفتگو با سامان ما با اشاره بر اينکه پديده گرد و غبار از بعد از ظهر ديروز در شهرستان پديدار شده و تا بعد از ظهر امروز در اين شهرستان وجود خواهد داشت، بيان داشت: ميزان ديد افقي در شهرستان سامان دو هزار متر است .

شکرالله محمد عليزاده با اشاره بر اينکه آلودگي هوا براي بيماران آسمي و کساني که ناراحتي قلبي دارند خطر ناک است، اذعان داشت: آلودگي هوا بر روي محصولات کشاورزي شهرستان سامان بسيار تاثير گذار است و موجب آسيب ديدن محصولات کشاورزي نيز مي شود.

وي با بيان اينکه در شهرستان تا امروز بعد از ظهر شاهد رگبار هاي پراکنده خواهيم بود، بيان داشت: از روز جمعه شاهد حضور سامانه بارشي به صرت رگبار در سطح شهرستان خواهيم بود.



انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س


کد مطلب: 21809

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21809/گرد-غبار-مهمان-ناخوانده-شهرستان-سامان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir