۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۳۸۸۹۲
با حضور سردار غلام زده؛

فرمانده جديد نيروي انتظامي شهرستان لردگان معرفي شد

مراسم تکريم و معارفه فرماندهي نيروي انتظامي شهرستان لردگان با حضور سردار غلامزاده فرمانده نيروي انتظامي استان چهارمحال و بختياري، امام جمعه و مسئولين شهرستاني برگزار شد.
فرمانده جديد نيروي انتظامي شهرستان لردگان معرفي شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان، در مراسم تکريم و معارفه فرماندهي نيروي انتظامي شهرستان لردگان سردار غلامعباس غلامزاده، فرمانده نيروي انتظامي استان چهارمحال و بختياري مهم ترين وظيفه نيروي انتظامي را حفظ و برقراري امنيت عنوان کرد و گفت: تامین امنيت کار نيروي انتظامي نيست بلکه يک کار جمعي است و همه جامعه در آن نقش بسزايي دارند؛ اما هنگامي که امنيت در جامعه برقرار شد نيروي انتظلمي نقش حفظ و برقراري امنيت جامعه را برعهده دارد.

وي افزود: به لطف الهي و مردم عزيز استان چهارمحال و بختياري خصوصا مردم شريف شهرستان لردگان، اين استان از جمله استانهاي کشور است که از امنيت مطلبوبي برخوردار است.

سردار غلام زاده در بخش ديگر سخنان خود گفت: انتصابات در نيروي انتظامي فراتر از جناح و جريانات و گروه هاي سياسي است و خط مش نيروي انتظامي مشخص شده و در ظل اومر فرمانده کل قوا مقام معظم رهبري و ولي امر مسلمين حضرت آيت الله العظمي خامنه است و انتصابات بر اساس شايستگي ها و توانمندي افراد صورت مي گيرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختياري افزود: خدمت بايد جامع، صادقانه و به موقع انجام گيرد و رضايتمندي مردم يکي از مهمترين اهداف است.

سردار غلامزاده در ادامه ابراز اميدواري کرد که با لطف پروردگار و همراهي مردم و تلاش شبانه روزي همکارانمان به بهترين نحو و همچون گذشته خدمات به مردم ارائه خواهيم داد.

گفتني است در پايان این برنامه از زحمات و تلاش سه سال و پنج ماه سرهنگ نجفي قدرداني و تجليل شد و سرهنگ سيروس ميرزايي طي حکمي به مدت سه سال به عنوان فرمانده انتظامي شهرستان لردگان معرفي شدند.

انتهاي پیام1026ج /630ل
مرجع : پایگاه خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۶:۰۹

27 Dec 2019