۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۳۰۷۸۲
یادداشت

تغییر تاکتیک عملیات از رزم به نرم/جبهه های خاکی به مدرسه کشیده شد

آن روزهای پر خطر گذشت و دشمن با ملاحظه مقاومت انسانی و اسلامی جوانان پس از هشت سال بر سر آتش بس به توافق رسید اما عملیات را از جبهه ها خاکی به مدرسه ها کشید مدرسه هایی که فرماندهان آن معلمان هستند تاکتیک عملیات دشمن هم از رزم به نرم تغییر کرد
تغییر تاکتیک عملیات از رزم به نرم/جبهه های خاکی به مدرسه کشیده شد
به گزارش جهانبین نیوز، مهر لحظه های مهربان تقویم است که در گذر فصل ها دفتر مهربانی ها راورق می زند.

مهر گشایش آغوش پرمهر مدرسه است برای دانش آموزانی که به عشق مهربانی ها در آسمان علم و دانش پرواز می کنند.

باز هم وزش بادهای تند و ریزش برگ از درختان و صدای خش خش آن زیر پای رهگذران موسیقی پاییز را می نوازد پاییزی که هرچند در نگاه همه رنگ جدایی از سبزی هاست اما در دل هزاران انسان فرهیخته و دارای کمال نشانه معرفت است.

پاییز و مهرش زمان شکفتن شکوفه های دانایی است.

و پاییز بستر عشقی است که جاودانه های دانای تاریخ در مهر آن آرام گرفتند و در اندیشه های ناب و پرفروغ انسانی به معراج رسیدند.

روزهای هیاهو فرارسیده است روزهای کیف، کفش، دفتر و کتاب و مداد. روزهای مقدس آموختن روزهایی که عظمت آن در آیه های وحی نیز متجلی شده است آنجایی که به قلم و نگاشته هایش سوگند یاد می شود«ن و القلم و مایسطرون»

لوح پاک قلبهای کوچک بچه های مدرسه به امانت در اختیار معلمانی قرار می گیرد که رسالتی پیامبر گونه دارند. رسالتی که باید این امانتهای آینده ساز جامعه را به سوی هدایت راهنمایی کنندو اگرمسیر را اشتباه نشان دهند و در نهایت منجر به انحطاط جوانان و جامعه شوند ضربه های سختی بر پیکره فکری و اجتماعی جامعه وارد می کنند که به هیچ نحو قابل جبران نخواهد بود.

آغاز مهر قرین است با آغاز هفته ای که سالها و قرنها افتخار را برای آینده ایران رقم زد روزهایی که عده ای از دانش آموزان نوجوان با شنیدن خبر تعرض به خاک کشور کتاب ها را ازکیفی که برای مدرسه خریده بودند بیرون آورده و کوله پشتی جنگی خود ساختند تا از شرافت ما دفاع کنند.

آن روزهای پر خطر گذشت و دشمن با ملاحظه مقاومت انسانی و اسلامی جوانان پس از هشت سال بر سر آتش بس به توافق رسید اما عملیات را از جبهه ها خاکی به مدرسه ها کشید مدرسه هایی که فرماندهان آن معلمان هستند تاکتیک عملیات دشمن هم از رزم به نرم تغییر کرد و امروز با شیوه های مختلف بازی های ضدایرانی رایانه ای گرفته تا گوشی هوشمند و ماهواره و ابزارهای رسانه ای متفاوت به حملات ناجوانمردانه خود برای استحاله فرهنگی می کوشد فرماندهان این میدان که معلمان هستند در مدیریت این فضا شرایط حساسی دارند که مبادا این همه رزمنده جوان را به میدان مین دشمن بفرستند که خونبهایی به اندازه انقلاب اسلامی بر گردن آنان خواهد ماند.


یادداشت از احسان ربیعی

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۵:۲۱

11 Jan 2020