۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۱۶۴۱۷

گردان‌های قسام ۶ سرباز اسرائیلی را به هلاکت رساندند

شاخه نظامی جنبش اسلامی «حماس»، از به هلاکت رساندن ۶ نظامی دیگر رژیم صهیونیستی در عصر چهارشنبه، خبر داد.
گردان‌های قسام ۶ سرباز اسرائیلی را به هلاکت رساندند
به گزارش جهان بین به نقل از «آناتولی»، «گردان‌های عزالدین قسام» شاخه نظامی حماس، روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد «مبارزان این گردان‌ها، امروز ۶ سرباز دیگر اسرائیلی را در جریان عملیاتی در شمال، جنوب و شرق نوار غزه به هلاکت رساندند. این آمار تلفات نظامیان اسرائیلی در عملیات انفجار جنگنده‌های نظامی را شامل نمی‌شود.»

در این بیانیه آمده است «۹۹ فروند موشک از نوار غزه به شهرها و شهرک‌های اسرائیلی شلیک شده که از این تعداد، ۱۰ موشک به شهر تل‌آویو (مرکز اسرائیل) و اطراف آن اصابت کرده است.»

از سوی دیگر، کانال ۱۰ تلویزیون اسرائیل به نقل از ارتش این رژیم اعلام کرد گروه‌های فلسطینی ۹۰ فروند موشک به شهرهای مختلف در «اسرائیل» شلیک کرده که ۲۴ فروند توسط سامانه «گنبد آهنین» منهدم شده است.

ارتش اسرائیل، عصر دیروز از کشته شدن تنها ۳ نظامی دیگر خود و مجروح شدن ۲۸ تن دیگر از آنها در درگیری‌های مسلحانه با گروه‌های فلسطینی در نوار غزه خبر داد و اعلام کرد ۲۸ سرباز، امروز زخمی شدند که حال دو تن از آنها بسیار وخیم است.

بنا به اعلام رژیم صهیونیستی، از زمان آغاز تهاجم نظامی علیه نوار غزه ۳۲ نظامی اسرائیلی کشته و ۴۳۵ شهروند اسرائیلی زخمی شده‌اند. در حالی‌که جنبش حماس این آمار را غیر واقعی اعلام و تأکید کرده تاکنون ۶۸ نظامی اسرائیلی را به هلاکت رسانده و یک نظامی دیگر را اسیر کرده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۰:۲۱

8 Jan 2020