:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> بمبگذاری موسسات دولتی و امنیتی؛ نقشه جدید «داعش» برای نفوذ به حسکه | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۱۶۶۸۸

بمبگذاری موسسات دولتی و امنیتی؛ نقشه جدید «داعش» برای نفوذ به حسکه

یک منبع میدانی سوری تصریح کرد، پس از ناکامی گروه تکفیری داعش در تصرف شهر «حسکه» در شمال شرقی سوریه، هم اکنون این گروه تکفیری روی به ترفند بمبگذاری موسسات و نهادهای دولتی و حکومتی در این شهر آورده است.
بمبگذاری موسسات دولتی و امنیتی؛ نقشه جدید «داعش» برای نفوذ به حسکه
به گزارش جهان بین، در حالی‌که عملیات‌های تروریستی گروه تکفیری داعش در ریف شمالی و شمال شرقی سوریه ادامه دارد، خبرهایی از نقشه جدید این گروه تکفیری به گوش می‌رسد که قصد دارد، آن را در این مناطق و به طور مشخص در شهر حسکه پیاده کند.

براساس این گزارش‌ها هم اکنون عملیات‌های اصلی گروه تکفیری داعش بر تسلط بر مناطق شرقی سوریه متمرکز شده و دلیل این امر تلاش چندین باره این گروه برای تصرف شهر حسکه با وجود شکست‌های مکرر و پی در پی در این امر است.

بنابر اظهار یک منبع میدانی سوری، گروه تکفیری داعش قصد دارد، عملیات‌های تروریستی – امنیتی در داخل شهر حسکه به اجرا بگذارد که از جمله آنها می‌توان به بمبگذاری در بناها و مقرهای حکومتی و دولتی و حتی امنیتی و بازارهای عمومی و مردمی در این شهر اشاره کرد.

این منبع میدانی هدف از این عملیات‌ها را ایجاد هرج و مرج و آشوب در داخل شهر و فروپاشی آن از درون عنوان کرد تا به این طریق امکن تسلط این گروه تکفیری بر شهر فراهم شود.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۷:۳۳

1 Jan 2020