کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بمبگذاری موسسات دولتی و امنیتی؛ نقشه جدید «داعش» برای نفوذ به حسکه

13 مرداد 1393 ساعت 9:02

یک منبع میدانی سوری تصریح کرد، پس از ناکامی گروه تکفیری داعش در تصرف شهر «حسکه» در شمال شرقی سوریه، هم اکنون این گروه تکفیری روی به ترفند بمبگذاری موسسات و نهادهای دولتی و حکومتی در این شهر آورده است.


به گزارش جهان بین، در حالی‌که عملیات‌های تروریستی گروه تکفیری داعش در ریف شمالی و شمال شرقی سوریه ادامه دارد، خبرهایی از نقشه جدید این گروه تکفیری به گوش می‌رسد که قصد دارد، آن را در این مناطق و به طور مشخص در شهر حسکه پیاده کند.

براساس این گزارش‌ها هم اکنون عملیات‌های اصلی گروه تکفیری داعش بر تسلط بر مناطق شرقی سوریه متمرکز شده و دلیل این امر تلاش چندین باره این گروه برای تصرف شهر حسکه با وجود شکست‌های مکرر و پی در پی در این امر است.

بنابر اظهار یک منبع میدانی سوری، گروه تکفیری داعش قصد دارد، عملیات‌های تروریستی – امنیتی در داخل شهر حسکه به اجرا بگذارد که از جمله آنها می‌توان به بمبگذاری در بناها و مقرهای حکومتی و دولتی و حتی امنیتی و بازارهای عمومی و مردمی در این شهر اشاره کرد.

این منبع میدانی هدف از این عملیات‌ها را ایجاد هرج و مرج و آشوب در داخل شهر و فروپاشی آن از درون عنوان کرد تا به این طریق امکن تسلط این گروه تکفیری بر شهر فراهم شود.
منبع: فارس


کد مطلب: 16688

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16688/بمبگذاری-موسسات-دولتی-امنیتی-نقشه-جدید-داعش-نفوذ-حسکه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir