۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
کد مطلب : ۲۳۵۶۳
کارشناس مسائل سياسي:

مهمترين هدف تشيع انگليسي آتش افروزي و اختلاف افکني بين شيعه و سني است

مهمترين هدف پروژه تشيع لندني آتش افروزي اختلاف بين شيعه و سني در قالب جنگ هاي داخلي مسلمانان مي باشد.
مهمترين هدف تشيع انگليسي آتش افروزي و اختلاف افکني بين شيعه و سني است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  اساتيد برتر عليرضا اسماعيلي کارشناس مسائل سياسي در يادداشتي نوشت:

تلاش گسترده براي نابودي اسلام را مي توان به يکي از مهمترين دستورات و اهداف کلان دشمنان اسلام دانست که در مقاطع زماني خاص به صورت هاي ويژه جلوگيري مي نمايد.

تلاش براي خفه کردن اسلام در نطفه در زمان پيامبر (ص) تلاش براي به انحراف کشيدن اسلام در جريان سقيفه بني ساعد، تلاش براي جلوگيري از شکل گيري از حکومت اسلامي در زمان ائمه اطهار عليه السلام، شهادت ائمه عليه السلام و موارد متعدد ديگر را مي توان از نمونه هاي بارز تلاش دشمنان براي نابودي اسلام ناب در صدر اسلام دانست.

عليرغم اين تلاش ها و از آنجا که نور اسلام خاموش شدني نبود، اين تلاش ها هر چند درد مقاطعي روند گسترش اسلام را با مخاطراتي مواجه نمود اما سيل خروشان قوانين و رهنمودهاي علمي، منطقي و فطري اسلام باعث شد در دو مقطع عده اي از مسلمانان راستين پشت سر ولي زمان خود با دشمنان اسلام به مجاهدت پرداخته و موجبات حرکت فزاينده و روبه رشد اسلام را فراهم آورند، تا جايي که اکنون يکي از مهمترين دغدغه ها و نگراني هاي انديشمندان مکاتب غربي رشد اسلام حتي در کشورهاي غربي است که مواردي نظير خودسوزي در کليسا، قرآن سوزي و... در راه مقابله با اسلام را بازتاب هاي اين نگراني ها مي توان قلمداد کرد.

پس تلاش دشمن در جهت نابودي اسلام راه به جايي نخواهد برد و لازم بود راهکار مقابله با اسلام تغيير نمايد، که اين تغيير به تخريب دروني اسلام با تحريف محتوايي اسلام ياد مي شود.

پروژه اي که در ساليان اخير نمونه هاي عيني آن را در تشکيل گروه هاي تروريستي و تکفيري براي تبليغ اسلام خشن و غير عقلاني، جنگ هاي داخلي مسلمانان تفرقه افکني بين شيعه و سني و تشيع لندني مي توان مشاهده کرد.

در واقع انگليسي ها که عامل اصلي تفرقه و تخريب اسلام هستند وقتي از گسترش و پيشرفت بابيت و بهائيت نا اميد شدند به فکر ايجاد انحراف در مرجعيت و مباني فکري شيعي افتادند.

مهمترين پروژه در اين خصوص که مقام معظم رهبري بارها و بارها از آن به عنوان تشيع لندني ياد نمودند و آنرا تکميل کننده پازل دشمن در کنار شکل دهي گروه هاي تکفيري نظير داعش و... آتش افروزي اختلاف بين شيعه و سني در قالب جنگ هاي داخلي مسلمانان داشته است.

ماموريت اين تشيع هارا مي توان درتاکيد برمسئله ي اختلاف شيعه وسني ،تفرقه افکني و توهين به مقدسات تشيع وتسنن ،تحريک عواطف مذهبي وسوء استفاده از اين عواطف دانست با نگاهي مختصر به فعاليت ها وافکار اين فرقه مي توان گفت ترويج اسلام منهاي سياست که همان انديشه سکولار يسم مي باشد و حذف ولايت فقيه از مهمترين اهداف پنهان مروجان اين تفکر است.

خط گيري وهدف گذاري اين جريان رادر شبکه هاي ضد ديني صهيونستي و انگليسي مي توان به راحتي مشاهده نمود و مخالفت علني با جمهوري اسلامي را ازحمايت اين افراد در فتنه ۸۸ ونفاق به وضوح مي توان برداشت کرد.

از ديگر مورادي که ميتوان آنرا مهر تائيدي بر همسويي اين جريان با جريانات تکفيري دانست، همسويي فکري اين جريان اسرائيلي و مقابله با فلسطين وحزب الله است.

در کشور ما،اين جريان با نفوذ در قشر متدين و ايجاد رفتارهاي موهن ودور از شان مجالس اهل بيتدر هيئت هاي عزاداري فعاليت قابل توجهي داشته است .درواقع اين جريان با ارتباط گيري با مداحان ومنبري ها ي خاص سعي در تبليغ افکار خود داشته و بديهي است لاوي انگليسي –اسرائيلي نيز دراين خصوص محرز است وصد البته دستگاه استکباري و استعماري براي تخريب چهره ي اسلام ناب ، با رسانه هاي متعددي ديدار ي وشنيداري دراختيار اين جريان قرار داده تا از اين طريق بتواند مرکزيت اسلام ناب را از حوزه هاي معتبر علمي کشور به برخي هيئت هاي خاص عزاداري بکشانند وبا وارد کردن روشهاي غير معمول و غير اخلاقي وخشن عزاداري ، چهره اسلام را که نبي ان پيامبر رحمت ومهرباني است به خشونت تغيير داده وسعي در جلوگيري از گرايش به اسلام در دنيا دارد.

بديهي است مقابله با اين جريان در درجه اول وظيفه ي مبلغين ديني است که درايام ويژه تبليغي نظير ماه مبارک رمضان ، ايام محرم و صفر ديگر مناسبت ها بابيان اصول اساسي ودنياي اسلام راستين که برگرفته در احاديث وروايات متعدد بني مکرم اسلام و ائمه اطهار عليه السلام وسيره ي ايشان به تقويت مباني ديني مخاطبان بپردازدوراه رابراي نفوذ فرقه هاي منحرف نظير اين فرقه مسدود نمايد.در دومين پله ، مداحان عزيز،وذاکرين اهل بيت نيز بايد فرمايشات رهبرمعظم انقلاب را در نحوه عزاداري استفاده از متون معتبر در مقاتل، استفاده از سبکها و اهنگهايي در شان اهل بيت و جلوگيري از ورود خرافات و بدعتها در عزاداري ها را به عنوان نصب العين قرارداده ودراين راه زينت اهل بيت باشند ونه خدايي نکرده موجب شرمندگي اين خاندان شوند.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۸:۵۵

29 Dec 2019