۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۲۲۰۱۴
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور:

مقاومت مردم یمن نشانه ای از پیروزی بیداری اسلامی در منطقه است/ آل سعود به سمت اضمحلال و فروپاشی حرکت می کند

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: عربستان با تحریک امریکا با پول فروش نفت این سرمایه خدادادی مسلمین دست به کشتار مسلمانان زده غافل از اینکه هر چه سریعتر به سمت اضمحلال و فروپاشی حرکت می کند.
مقاومت مردم یمن نشانه ای از پیروزی بیداری اسلامی در منطقه است/  آل سعود به سمت اضمحلال و فروپاشی حرکت می کند
مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: جنگ یمن را باید در ابعاد مختلفی بررسی کرد و مهمترین نکته در حوزه اتفاقات اخیر تداوم سرخوردگی رژیم سعودی از شکست های پی در پی در منطقه است.

بصیری اظهار کرد: رژِیم کودک کش آل سعود تلاش می کند با ارتباط گیری با قدرت های بزرگ نظیر امریکا سلطه بیشتری را بر مسلمانان منطقه داشته باشد و در راستای این تفکر حتی روابط گسترده ای را با رژیم صهیونیستی برقرار کردند.

وی افزود: هر چند رژیم آل سعود تلاش کرد با سران برخی کشورهای عربی ارتباطات نزدیکی داشته باشد و حتی برای پایان جنگ های 33 روزه برای مبارزان فلسطینی شرطهایی را تعیین کند اما در میان افکار عمومی و آرای مردمی دارای جایگاهی نیست.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور تاکید کرد: این سرخوردگی رژیم آل سعود آنان را به این سوق داده تا با تلاش و تکیه بر نیروی نظامی و قهریه میل خود را به نفوذ در منطقه ارضا کنند.

بصیری با اشاره به جمله ای از یکی از افسران امریکایی در افغانستان که کشته شدن هر شخص در این منطقه مساوی است با برافراشته شدن پرچم جدیدی در مخالفت با رژیم آل سعود و امریکا و افزایش نفرت عمومی از متجاوزان مقاومت مردم یمن را نشانه ای دیگر از پیروزی بیداری اسلامی دانست.

وی با بیان اینکه عربستان در نتیجه جنگ های تروریستی در منطقه و ایجاد گروههایی مثل جبهه النصره و داعش سرمایه زیادی را صرف کرد تا بتواند قدرت خود را در منطقه گسترش دهد تصریح کرد: این فعالیتها نتیجه عکس داشت و امروز عربستان نه تنها هیمنه و محبوبیت سالهای دهه 80 و 90 را ندارد بلکه مورد نفرت عمومی اهل سنت نیز قرار دارد.

بصیری افزود: نارضایتی عمومی مردم این کشور و رفتارهای کودکانه سران آل سعود در مواجه با اتفاقات منطقه حاکی از این است که سران عربستان دچار فهم نادرستی از مناسبات اجتماعی و بین المللی اند و گویا همچنان در تفکرات اعراب جاهلی قبل از اسلام به سر می برند.

وی اعلام آتش بس از سوی رژیم آل سعود در جنگ 27 روزه یمن را نشانه شکست و ناکامی عربستان و بالتبع امریکا دانست و گفت: گویا اربابان امریکایی آل سعود نتیجه جنگهایی نظیر ویتنام و کره را و درس عبرت گرفتن از آن را فراموش کردند.

بصیری حمله نظامی به وسیله هواپیماهای اجاره ای امریکا و اعلام اینکه فاز نظامی تمام و ما می خواهیم وارد فاز سیاسی شویم را نشانه آمریت امریکا و رژیم صهیونیستی در تجاوز به یمن دانست.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: آل سعود این را نفهمیده که امریکا تصمیم به تقسیم عربستان به دو یا چند کشور دارد و این نقشه سالهاست که در بین برنامه ریزان آمریکایی در حال مرور است چرا که آنها می دانند که به مدت زیادی نمی توانند از یک رژیم دیکتاتوری حمایت کنند.

وی تصریح کرد: عربستان با تحریک امریکا با پول فروش نفت این سرمایه خدادادی مسلمین دست به کشتار مسلمانان زده غافل از اینکه هر چه سریعتر به سمت اضمحلال و فروپاشی حرکت می کند.

بصیری تاکید کرد: باید دلمان به حال کودکان کم خردی که اداره امور سیاسی آل سعود را در دست گرفته اند سوخت چرا که اینان که مدعی مسلمانی هستند به جای اتحاد بین مسلمانان و استفاده از ظرفیت عظیم نفت برای قدرت بخشیدن به حرکت سیاسی اقتصادی مردم منطقه به سمت فروپاشی و انحطاط می روند.

وی افزود: با بی تدبیری آل سعود و درگیری های داخلی و سیاسی بین شاهزادگانی که تنها به فکر ساختن کاخهای خود و ثروت اندوزی اند شاهد فروپاشی آل سعود خواهیم بود.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۳:۰۱

16 Jan 2020