۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۲۹۱۶۰
نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرکرد:

مشت های گره کرده امروز، رژیم صهیونیستی را بار دیگر سرکوب کرد

خطیب جمعه شهرکرد گفت: مشت های گره کرده مسلمانان جهان و از جمله مردم چهار محال و بختیای نشان از اتحاد و هم بستگی آن ها داشته و بار دیگر توانستند رژیم صهیونیست را سرکوب کنند.
مشت های گره کرده امروز، رژیم صهیونیستی را بار دیگر سرکوب کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر ، حجت الاسلام محمد علی نکونام خطیب جمعه شهرکرددر خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت انقلابی مسلمانان جهان در برابر رژیم صهیونیستی، هر روز این رژیم و استکبار جهانی را ذلیل تر و شکست خورده تر از گذشته می کند.


وی تصریح کرد: اعتقاد و باور مسلمانان جهان بر ایستادگی در برابر متجاورزان و نظام سلطه، چهره خبیث آمریکا را روز به روز برای مردم روشن تر می کند.

حجت اسلام نکونام با اشاره به اینکه هیچ گاه نمی توان به آمریکا اعتماد کرد و او ماهیت اصلی خود را در مذاکرات هسته ای ایران بر همگان نشان داد ، تصریح کرد: ملت ایران اگر روی پای خود بایستند و از تمام توان، استعداد ها و توانمندی های درون کشور بهره گیرند به عزت و اقتصاد پویا رسیده و نیازی به میانجی گری آمریکا ندارند.

وی گفت: به گفته سران کشور آمریکا،بیشتر مردم در آن کشور در فقر، بیکاری و اعتیاد به سر می برند و این مساله هشداری است که آمریکا نباید به سمت آمریکا رفت.

نکونام به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و اذعان داشت: : رهبر انقلاب اسلامی ایران برای مصونیت و محفوظ ماندن انقلاب اسلامی ایران، ملت ایران و به خصوص جوانان از گزند استکبار جهانی و آمریکا، در برابر استکبار استوار ایستاده است و جوانان را به حفظ روحیه انقلابی گری توصیه می کنند.

وی اذعان داشت : ملت ایران، دولتمردان و مسئولان در کشور با آگاهی و گوش به فرامین مقام معظم رهبری، نباید اجازه نقوذ به دشمن را بدهند و نباید تحت تاثیر نفوذ دشمن قرار گیرند که خدشه به انقلاب اسلامی وارد شود.

نکونام افزود: استحکام ایستادگی مسلمانان جهان در برابر رژیم صهیونیستی روز به روز بیشتر می شود و اسرائیل روز به روز خوار و ذلیل می شود.

وی به ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی نیز اشاره کرد و گفت : تکیه بر توان داخلی و بهره گیری از ظرفیت ها مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی را هموار می کند.

نکونام در پایان از حضور پر شور مردم در راهپمایی روز قدس قدر دانی نمود.
انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۷:۰۶

1 Feb 2020