۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۵
کد مطلب : ۲۰۵۶۵
امام جمعه بن:

درايت مقام معظم رهبري دسيسه هتاکان را از بين برد/عبور از فتنه ها به برکت وجود ولايت فقيه است

دسيسه هتاکان با درايت مقام عظماي ولايت و مخاطب قرار دادن جوانان اروپايي را از بين رفت.
درايت مقام معظم رهبري دسيسه هتاکان را از بين برد/عبور از فتنه ها به برکت وجود ولايت فقيه است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، سيدمحمد تقي غضنفري امام جمعه بن در خطبه ها اين هفته شهر بن گفت: تقوا پيشه کردن همان نگه داشتن حريم براي خداوند است.


غضنفري گفت: اگر کسي خداوند را شاهد اعمال خود نبيند کافر بوده و اگر کسي به اين باور رسيده باشد اما مرتکب گناه شود خدواند متعال را از کودک پايين تر دانسته است.



وي انس با قرآن را تنها راه ملکه شدن تقوا دانست و در ادمه خطبه هاي هفته هاي گذشته به سوره تغابن پرداخت و گفت: در اين سوره از اموال و فرزندان وسايلي براي آزمايش ياد شده است.


غضنفري گفت: آزمايش در مال يعني مشروع بودن يا نبودن امول، راه بدست آوردن مال و حتي مصرف آن در راه درست و حلال است.


وي خطاب به برخي افراد که اسراف کرده و مي گويند هزينه اش را پرداخت مي کنيم، گفت: هر فردي در برابر مسئوليتي که خداوند بر عهده آن قرار داده است موظف بوده و نمي تواند بي تفاوت باشد چراکه در روز رستاخيز بايد پاسخ گو باشد.


امام جمعه بن نحو آزمايش در برابر فرزندان را حرکت در راه مستقيم آنان دانست و گفت: تعليم و تربيت، دوست يابي، ازدواج ،اشتغال و هر مساله ديگر که مرتبط به فرزندان باشد امتحاني از جانب خدواند براي والدين است تا خود را محک زده و بدانند چگونه بايد رفتار کنند.


غضنفري گفت: فرزندان اماناتي در دست والدين هستند و بايد در روز قيامت جواب گوي اين امانت باشند.


وي به گستردگي شبکه هاهي ماهواره اي و فضاهاي مجازي اشاره کرد و گفت: اگر کشور ما تحريم است چرا در برابر اين ابزار تحريم نمي شود ؟ اين نشان دهنده آن است که دشمنان اسلام به خوبي بر روي اين ابزار ها کار کرده و هدف اصلي خود راجوانان ما قرار داده اند.


غضنفري ضمن تسليت شهادت حضرت معصومه (س) گفت: در روايات بسياري آمده است، اگر حضرت معصومه را زيارت کنيم مورد شفاعت حضرت قرار گرفته و بهشت برما واجب مي شود.


وي به نامه مقام معظم رهبري اشاره کرد و گفت: نامه مقام معظم رهبري سرشار از تدبير و هوشياري است چراکه مخاطب اصلي خود را جوانان جهان قرار دادند و سياست مداران را از مخاطبان اين نامه جداکردند و علت آن را راست گو نبودن اين سياستمداران دانستند و گفتند: به دليل روحيه حقيقت جويي جوانان و آينده سازان کشور ها، جوانان را مخاطب قرار داده اند تا جوانان با هوشياري بيشتري اسلام را بشناسند.


غضنفري گفت: اگر چه دشمنان اسلام با توهين به مقدسات قصد اسلام هراسي داشته و مي خواهند اسلام را دين خشن معرفي کند اما روشن گري هاي امام خامنه اي موجب شد تا نتيجه عکس شده و نه تنها چهره اسلام بد شناخته نشود بلکه همه مردم جهان بيشتر با حقيقت اسلام آشنا شده و کنجکاو شناخت دين محمد (ص) شوند.


وي دهه فجر را فرصتي مناسب براي تبيين واقعيت هاي ايران قبل و بعد از انقلاب دانست و گفت: دهه فجر بستري مهيا است تا جواناني که در زمان انقلاب نبوده و هشت سال دفاع مقدس را تجربه نکردند به عمق عظمت اسلام و ايستادگي مردم اين سرزمين پي ببرند.


امام جمعه بن خاطر نشان کرد: ۳۶ سال از عمر اين انقلاب مي گذرد و در اين مدت فتنه هاي بسياري را پشت سر گذاشته ايم و همه اين ها با دريت هاي ولايت فقيه شکست خوردند و نتوانستند کوچکترين ضربه را به اسلام وارد کند.


وي تصريح کرد: ايران اولين کشوري است که بر اساس ولايت فقيه بناشده است و بايد نسل جديد ما که آينده سازان اين انقلاب هستند به خوبي عظمت اين انقلاب را بشناسند.


غضنفري عزت ايران فعلي را به برکت استقامت و مقاومت در زمان جنگ دانست و گفت: اگر وزير امور خارجه آمريکا صراحتا اعلام مي کند نمي تواند انرژي هسته اي را از ايران بگيرد در گرو استقامتي است که جوانان ما در ابتداي انقلاب داشته اند.


وي تصريح کرد: هدف اصلي امريکا براندازي اسلام است چراکه اسلام در تمامي کشور ها چه مسلمان چه غير مسلمان الگويي ماندگار شده است.


امام جمعه بن به حضور برخي مسئولين استاني در ايام الله دهه فجر در شهرستان اشاره کرد و گفت: نقد و انتقاد و مطرح کردن کم وکاستي ها را دليل بر نديدن اقدامات مفيد نيست و اگر نقدي صورت مي گيرد براي رشد بهتر شهرستان است.


وي از برپايي ده شب جشن دهه فجر در مسجد جامعه بن تقدير کرد و افزود: کمتر شهري وجود دارد که اين ده شب را مرتب جشن برگزار کند و برپايي اين ده شب جشن جاي تشکر و قدر داني دارد.

انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۵:۱۵

27 Dec 2019