۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۲۱۴۹۲
گزارش مردمي:

رضايت مردم شهرستان بن از فروشگاه بهاره/تعداد غرفه ها در سال هاي آينده افزايش مي يابد

مردم شهرستان بن از فروشگاه بهاره امسال رضايت داشته و خواستار افزايش تعداد غرفه ها و تنوع در محصولات هستند.
رضايت مردم شهرستان بن از فروشگاه بهاره/تعداد غرفه ها در سال هاي آينده افزايش مي يابد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، همزمان با سراسر کشور در آستانه بهار، نمايشگاه بهاره در شهرستان بن از تاريخ هجدهم اسفندماه در سالن شهرداري شهر بن آغاز به کار نمود.


اين نمايشگاه با داشتن ۱۴ غرفه، کالاهايي از قبيل مواد غذايي و پروتئيني، مواد شوينده، لوازم بهداشتي، آجيل و خشکبار، گوشت قرمز و مرغ منجمد را عرضه مي کند.




يکي از شهروندان بني در گفت وگو با زنگ خبر گفت: عرضه برخي از کالاهاي مورد نياز شب عيد در يک مکان بسياري از مشکلات را براي ما مرتفع ساخته است.

وي در ادامه از تعداد کم غرفه ها گلايه کرد وگفت: تعداد غرفه ها بايد بيش از اين بوده و تنوع در اجناس جز اصول اين غرفه ها قرار بگيرد.

اين شهروند در پايان از نظارت مطلوب بر وري قميت ها ابراز خرسندي نمود و گفت: کاهش قيمت ها نسبت به قيمت بازار موجب شده است تا بتوانيم مايحتاج شب عيد را آسان تر تهيه نماييم.



يکي از بانوان شهرستان بن در فروشگاه بهاره در گفت وگو با خبرنگار زنگ خبر گفت: هرچند قيمت ها نسبت به بازار بهتر بوده ولي نبود غرفه هاي پوشاک و کفش از کمبود اين فروشگاه است.


يکي ديگر از شهروندان در گفت و گو با زنگ خبر، تعداد کم غرفه ها را متذکر شد و گفت: نظارت بر روي قيمت گوشت کم بوده و بايد با قيمت ۲۳۸۰۰۰ ريال عرضه شود درصورتي که با قيمت ۲۵۰۰۰۰ ريال عرضه مي شود.



نجفقلي اکبري رئيس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان بن نيز گفت: نبود فضاي مناسب براي راه اندازي نمايشگاه بهاره وعدم همکاري برخي ارگان ها که داراي سالن مجهزي بوده اند موجب شد تا از ميان متقاضيان فروشنده براي ايجاد غرفه غرقه کشي بعمل آيد؛ به همين علت تعداد غرفه ها محدود است و ما درصدد هستيم براي سال آينده اين مشکل را حل کنيم.


اکبري علت نبود غرفه هاي پوشاک را عدم استقبال فروشندگان عنوان کرد و گفت: فروشندگان خود تمايلي به حضور در اين نمايشگاه نداشته و کمبود نيرو را نيز عامل ديگري براي عدم حضور عنوان کرد.


وي در پايان گفت: ارائه گوشت قرمز با قيمت ۲۵۰۰۰۰ ريال در روزهاي ابتدايي نمايشگاه بررسي شد و با پيگيري و نظارت اين اداه به قيمت ثابت خوديعني ۲۳۸۰۰۰ ريال برگشت داده شد.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۹:۵۵

30 Dec 2019