۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۱۶۴۳۳

تنها راه موفقیت در برابر این غده سرطانی مقاومت است

حضور گسترده مسلمانان جهان در روز قدس و اعتراض گسترده به دولتمردان ستم پیشه اسراییل عاملی در ایجاد وحدت هر چه بیشتر مسلمانان بخصوص فلسطینی های عزیز و حمایت از مردم بی دفاع غزه خواهد بود.
تنها راه موفقیت در برابر این غده سرطانی مقاومت است
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، به پاس گرامیداشت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، سرهنگ ایرج پسند با محکوم نمودن جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس در حق مردم مظلوم و بی دفاع غزه، از مردم شهید پرور، ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان فارسان خواست تا با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس یکبار دیگر جنایات این رژیم غاصب و نامشروع را محکوم نموده و از ملت مسلمان و بی دفاع فلسطین و غزه حمایت نمایند.

پسند افزود: حضور گسترده مسلمانان جهان در روز قدس و اعتراض گسترده به دولتمردان ستم پیشه اسراییل عاملی در ایجاد وحدت هرچه بیشتر مسلمانان بخصوص فلسطینی های عزیز و حمایت از مردم بی دفاع غزه و تجدید عهد با آرمانهای خمینی کبیر و رهبر معظم انقلاب خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: مردم با حضور خود در صحنه به جهانیان نشان می‌دهند که ظلم و اشغالگری نمی‌تواند برای همیشه و دائمی باشد و ملتی که برای آزادی سرزمین خود مبارزه می‌کند، بالاخره پیروز خواهد شد. و به فرموده رهبر معظم انقلاب تنها راه موفقیت در برابر این غده سرطانی مقاومت است و مسائل امروز غزه نشان دهنده واقعیت رژیم صهیونیستی به عنوان یک رژیم وحشی، گرگ صفت، سنگ دل و کودک کش است این واقعیت علاجی جز نابودی رژیم صهیونیستی ندارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۳:۴۸

1 Jan 2020