کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تنها راه موفقیت در برابر این غده سرطانی مقاومت است

2 مرداد 1393 ساعت 12:44

حضور گسترده مسلمانان جهان در روز قدس و اعتراض گسترده به دولتمردان ستم پیشه اسراییل عاملی در ایجاد وحدت هر چه بیشتر مسلمانان بخصوص فلسطینی های عزیز و حمایت از مردم بی دفاع غزه خواهد بود.


به گزارش جهان بین نیوز به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، به پاس گرامیداشت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، سرهنگ ایرج پسند با محکوم نمودن جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس در حق مردم مظلوم و بی دفاع غزه، از مردم شهید پرور، ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان فارسان خواست تا با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس یکبار دیگر جنایات این رژیم غاصب و نامشروع را محکوم نموده و از ملت مسلمان و بی دفاع فلسطین و غزه حمایت نمایند.

پسند افزود: حضور گسترده مسلمانان جهان در روز قدس و اعتراض گسترده به دولتمردان ستم پیشه اسراییل عاملی در ایجاد وحدت هرچه بیشتر مسلمانان بخصوص فلسطینی های عزیز و حمایت از مردم بی دفاع غزه و تجدید عهد با آرمانهای خمینی کبیر و رهبر معظم انقلاب خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: مردم با حضور خود در صحنه به جهانیان نشان می‌دهند که ظلم و اشغالگری نمی‌تواند برای همیشه و دائمی باشد و ملتی که برای آزادی سرزمین خود مبارزه می‌کند، بالاخره پیروز خواهد شد. و به فرموده رهبر معظم انقلاب تنها راه موفقیت در برابر این غده سرطانی مقاومت است و مسائل امروز غزه نشان دهنده واقعیت رژیم صهیونیستی به عنوان یک رژیم وحشی، گرگ صفت، سنگ دل و کودک کش است این واقعیت علاجی جز نابودی رژیم صهیونیستی ندارد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 16433

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/16433/تنها-راه-موفقیت-برابر-این-غده-سرطانی-مقاومت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir