۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۲۳۸۶۸
فرمانده سپاه ناحيه اردل:

حقوق بشر آمريکا در حد شعار است

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان اردل گفت:حقوق بشر آمريکا در حد شعار است و دست اندرکاران آن اولين قاتلان کودکان و افراد بي گناه در سراسر دنيا هستند.
حقوق بشر آمريکا در حد شعار است
به گزارش جهانبین نیوز، هوشنگ جمشيدي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان اردل در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه در خصوص حقوق بشر اسلامي و کرامت انساني اظهار کرد: ۱۴ مرداد ماه روز حقوق بشر اسلامي و کرامت انساني نام‌گذاري شده است که امت اسلامي نيز در اين راستا رسالتي جهاني را بر عهده دارند.

جمشيدي با بيان اينکه حقوق بشر آمريکا در حد شعار است و دست اندرکاران آن اولين قاتلان کودکان و افراد بي گناه در سراسر دنيا هستند افزود:متاسفانه حقوق بشري که آمريکا مطرح مي‌کند عبارت است از ۶۰ سال نسل کشي در فلسطين، دادن سلاح‌‌هاي شيميايي به صدام و بمباران هروشيما و ناکازاکي که افراد بي‌گناه بسياري در آن کشته شدند.

وي با تاکيد بر اينکه ايران از جمله کشورهايي است که به تمام معنا مدافع حقوق بشر است،بيان کرد: ايران الان تنها کشوري است که حامي و مدافع مظلومان و همه کساني که حقوقشان پايمال شده است و از سوي خودش هم مواظب است که اين حريم را حفظ کند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان اردل گفت:دين اسلام و کشور ايران بهترين حاميان حقوق بشر هستند چرا که هر گاه صداي مظلومي را شنيده‌اند که مورد ظلم واقع شده است نتوانسته‌اند نسبت به آن بي توجه باشند و به ياري آنان شتافته‌اند و تا قيام حضرت مهدي (عج) اين راه ادامه خواهند داد.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۳۲:۵۱

31 Jan 2020