۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۲۰۲۸۴
در چهار محال و بختیاری

ثبت نام المپیاد های علمی آغاز شد

مدیر کل آموزش و پرورش چهار محال و بختیاری از آغاز ثبت نام المپیاد های علمی در سطح استان خبر داد.
ثبت نام المپیاد های علمی آغاز شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سامان ما، علیرضا کریمیان ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان سامان با اعلام این خبر اظهار داشت: ثبت نام المپیاد های علمی از ۲۵ دی ماه لغایت چهار بهمن ماه همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این المپیاد در هفت رشته زیست شناسی، فیزیک، ریاضی، شیمی، کامپیوتر، نجوم و ادبی برگزار می شود، عنوان کرد: دانش اموزان دوم و سوم دوره دوم متوسط با کسب مدال در این المیپادها از کنکور معاف و تیم المپیاد کشور برای حضور در مسابقات جهانی حضور خواهند داشت.

کریمیان با بیان اینکه از جمله مصوبات این نشست تبدیل فضاها و املاک مازاد به مکان های مورد استفاده عنوان کرد و بیان داشت: مدارس غیر استفاده تبدیل به مکانی شود که بتوان از انها استفاده شود.

وی با بیان اینکه مدارس که در حاشیه زاینده رود بدون دانش آموز هستند به بخش خصوصی اجاره داده شود و این امر در رساتای جلوگیری از تخریب مدارس و جذب در امد صورت گیرد.

کریمیان با اشاره بر اینکه فضای های مخروبه د سطح شهرستان با تغییر کاربری در سطح شهرستان به فروش برسند و در امد حاصله در شهرستان هزینه شود، تصریح کرد: این شهرستان ظرفیت بالایی در راستای  جذب گردشگر دارد که مدارس مازاد در این شهرستان باید پذیرای گردشگران و مسافرانباشد و برای مجهز کردن مدارس بخش خصوصی را در این زمینه باید درگیر کرد.

انتهای پیام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۵:۰۹

27 Dec 2019