۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۲۲۶۹۷
مدير عامل سازمان تاکسيراني شهرداري شهرکرد تاکید کرد:

ممنوعیت افزایش مجدد نرخ کرایه‌ تاکسی ها در شهرکرد

مدير عامل سازمان تاکسيراني شهرداري شهرکرد ضمن تکذیب افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی ها در شهرکرد از برخورد با متخلفان خبر داد.
ممنوعیت افزایش مجدد نرخ کرایه‌ تاکسی ها در شهرکرد
"محمدرضا اميدي" مدير عامل و عضو هيئت مديره سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرداري شهرکرد در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز هر گونه افزایش قیمت به بهانه طرح دولت برای تک نرخ کردن قيمت سوخت را رد کرد.

امیدی اظهار کرد: در ابتدای سال 94 طبق بخشنامه سازمان شهرداری ها و دستورالعمل معاون عمرانی وزیر کشور مبنی بر افزایش 15 درصدی نرخ کرایه ها این بخشنامه با تصویب شورای شهر و ابلاغ فرمانداری اجرا شد و این نرخ ها به صورت برچسب بر روی تاکسی ها نصب شد.

وی افزود: در حال حاضز نیز برای امسال هیچ گونه افزایش قیمت و تغییر در نرخ تاکسی را را نداریم.

امیدی با اشاره به اعتراض برخی راننده ها در مسیرهای صعب العبور و تقاضای افزایش کرایه تصریح کرد: چون هیچ گونه بخشنامه جدید از سازمان شهرداریهای کل کشور و وزارت کشور نداشته ایم تا امروز هیچ بنایی بر افزایش مجدد کرایه در این خطوط وجود ندارد.

مدير عامل سازمان تاکسيراني شهرداري شهرکرد از نظارت شبانه روزی گشت های بازرسی در شهر خبر داد و اظهار کرد: این بازرسان به طور حضوری بر کیفیت کار رانندگان و برخورد با هر گونه تخلف فعالیت دارند.

وی گفت: مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و افزایش خودسرانه نرخ کرایه با شماره تلفن های 33370014 و 33370015 و سامانه پیامکی 10003335225 تماس یا تخلفات را با بازرسان گشت نظارت در میان بگذارند.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۵:۱۸

16 Jan 2020