۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۳۵۹۲۷
امام جمعه موقت شهرکرد:

باید گفتمان دولت دوازدهم گفتمان عدالت باشد/با اجرای تونل بهشت‌آباد چهار شهرستان استان به کویر تبدیل می‌شود

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه باید گفتمان دولت دوازدهم گفتمان عدالت باشد گفت: چهارمحال و بختیاری خواستار احیای زاینده رود با رعایت عدالت است و باید حقوق چهارمحال و بختیاری در این زمینه حفظ شود.
باید گفتمان دولت دوازدهم گفتمان عدالت باشد/با اجرای تونل بهشت‌آباد چهار شهرستان استان به کویر تبدیل می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌السلام امیرقلی جعفری امام جمعه موقت شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد، با اشاره به سالروز شهادت حضرت امام محمدباقر (ع) اظهار کرد: هشتم شهریورماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، است که به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

وی اضافه کرد: اگر نتوانیم از ورود افراد مخرب به کشور جلوگیری کنیم باید منتظر اتفاقاتی همچون ترور شهیدان رجایی و باهنر باشیم.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اینکه پیام دولت شهیدان رجایی و باهنر برای دولتمردان این است که تا زمان دارید تلاش کنید و به مردم خدمت نمایید ادامه داد: گفتمان دولت اسلامی باید گفتمان تعامل و قدرت باشد.

وی با تاکید بر اینکه لازم است که در جمهوری اسلامی ایران با عدالت رفتار شود بیان داشت: نباید دولتمردان در کشور صدای استان‌های ضیف را نشنوند و صدای استان‌های قدرتمند را به واسطه نمایندگان بیشتر بهتر بشنوند چون اگر چنین باشد عدالت برقرا نشده است.

جعفری با اشاره به اینکه رئیس جمهور اعلام کردند اولین مصوبات هیئت دولت درباره احیا رودخانه زاینده‌رود است ادامه داد: چهارمحال و بختیاری هم خواستار احیای این رودخانه است اما متاسفانه هرآنچه در کمیسیون‌های شورای عالی آب و شورای عالی امنیت ملی تصویب شده در راستای محدود کردن این استان بوده است.

امام جمعه موقت شهرکرد آب را انفال و متعلق به همه مردم ایران دانست و خاطرنشان کرد: بعضی از مصوبات شورای عالی آب در این استان تعطیل شده همچنین تونل گلاب غیرقانونی است و نباید دولت دوازدهم نباید به سمت اجرای آن حرکت کند.

جعفری تاکید کرد: این استان خواستار احیای زاینده رود با رعایت عدالت است و باید حقوق چهارمحال و بختیاری در این زمینه حفظ شود.

امام جمعه موقت شهرکرد افزود: متاسفانه در اجرای تونل بهشت‌آباد کار کارشناسی صورت نگرفته و با اجرای آن چهار شهرستان استان به کویر تبدیل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باید گفتمان دولت دوازدهم گفتمان عدالت باشد یادآور شد: به این ترتیب دیگر شاهد وارد شدن فشار به طرف ضعیف‌تر نخواهیم بود.

امام جمعه موقت شهرکرد گناه نکردن در ماه‌های حرام را نوعی حرمت نگه داشتن برای این ماه‌ها عنوان و تاکید کرد: نهم ذی‌الحجه روز عرفه است و خواندن زیارت امام حسین (ع) در این روز از بهترین اعمال است.

وی اضافه کرد: حریم حجاج ایرانی در سال ۱۳۶۶ در عربستان شکسته شد و این حجاج به خاک و خون کشیده شدند در حالی که مکه و خانه خدا باید حریم امن باشد، امید است امسال حجی بدور از هر گونه حادثه‌ای برای حجاج شاهد باشیم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۲:۰۲

31 Dec 2019