۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۲۵۷۳۹
درهمایش زینبیون شهرکرد مطرح شد:

ترویج خیانت نقطه كانونی سریالهای ماهواره ای است

حجت الاسلام سرافراز، در همایش زینبیون استان چهارمحال و بختیاری گفت: ترویج فرهنگ ابتذال را از برنامه های دشمن برای انحراف جامعه از آرمان های انقلابی و ارزش های اسلامی دانست
ترویج خیانت نقطه كانونی سریالهای ماهواره ای است
به گزارش جهانبین نیوز؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در همایش زینبیون که با حضور طلاب و روحانیان خواهر در حوزه علمیه امامیه شهرکرد با گرامیداشت هفته بسیج، به بیان ویژگی های بسیج پرداخت.

حجت الاسلام کریم سرافراز ، افزود: بسیج یک مجموعه کامل از انسانهای مومن و کار آمد در تمامی عرصه هاست که این مجموعه پاک ترن، فداکارترین و آماده بکارترین مجموعه در نظام است که برای دوستان امید و برای دشمنان بیم و نا امیدی در بر دارد .

وی با اشاره به ویژگی های بسیج در بیان رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب درباره بسیج فرمودند:اگر امروز بسیج نباشد کمیت انقلاب لنگ می زند.

حجت الاسلام سرافراز افزود: از برکات دیگر دفاع مقدس تکرار عاشورا و تجلی شهادت طلبی بود که شهادت در کنار تاثیر عظیم معنوی و فرهنگی اثرات اجتماعی هم دارد چرا که جامعه بشری امروز برای مبارزه با ظالمین و ستمکاران . راه یافتن به صراط مستقیم راهی جز جهاد و روحیه شهادت طلبی ندارد.

این مقام مسئول، با اشاره به نقش و جایگاه زنان در گسترش فرهنگ مهدوی گفت: در دو جریان بزرگ الهی زنان نقش آفرینی جدی و موثر دارند؛ یكی از این جریانات عاشوراست كه به اراده پروردگار به صورت یك مكتب همیشگی برای تربیت نسل انسان باقی بماند جایگاه ویژه و خاصی برای زنان قائل شده است.

وی با اشاره به حضور زنان در عاشورا گفت: عمده ترین نقشی كه زنان در كربلا ایفا كردند نقش پیامبرگونه بود كه حضرت زینب سلام الله علیها بهترین نحو توانستند جریان عاشورا را یك جریانی ماندگار برای همیشه تاریخ بكنند كه می توان گفت جریان كربلا با خون سیدالشهدا علیه السلام آغاز و با تلاش بانوان عاشورائی و در رأس آنان حضرت زینب سلام الله علیها ماندگار شد.

حجت الاسلام سرافراز پیرامون نقش زنان در جریان مهدویت گفت: بخش عظیمی از روایات آخر الزمان اشاره به نقش جدی زنان در یاوری حضرت مهدی علیه السلام دارد. كه یكی از ویژگی های این زنان آخر الزمانی دشمن شناسی آنان است. همچنین امام محمد باقر علیه السلام در روایتی یكی دیگر ازویژگیهای دیگر زنان یاور حضرت مهدی را محجبه بودن عنوان می كنند.

وی ادامه داد: همانگونه كه تداوم حادثه كربلا را زنان برعهده داشتند زنان آخر الزمانی هم در استمرار و تداوم جریان مهدویت نقش بسزایی دارند
وی خاطر نشان كرد: امروز در زمینه سازی ظهور دو جریان حضور دارند كه در برپائی حكومت مهدوی نقش جدی و كلیدی دارند كه این دو جریان هم می توانند ظهور را جلو بیاندازند و هم می تواند موجب تاخیر در غیبت شوند كه این دو جریان یكی جریان زنان و دیگری جریان خانواده هستند كه در اهمیت این دو جریان همین بس كه دشمنان به اهمیت دو جریان پی بردند و عمدتا تلاش خود را بر برنامه ریزی و سرمایه گذاری برای دوعنصر زن و خانواده گذاشتند.

وی، ترویج فرهنگ ابتذال را از برنامه های دشمن برای انحراف جامعه از آرمان های انقلابی و ارزش های اسلامی دانست و ادامه داد: آنان می دانند كه اگر بتوانند این دو عنصر را از دامان مهدویت جدا بكنند و به فرهنگ مبتذل بكشانند بخشی از راه را رفته اند چرا كه زن یك عنصر فرهنگ ساز است و این نكته را دشمن به خوبی پی برده است كه فرهنگ مهدویت از طریق زنان به جامعه منتقل می شود بنابراین به خوبی می دانند كه برای به تاخیر انداختن ظهور باید روی مسئله حجاب و عفاف كار بكنند.

حجت الاسلام سرافراز اضافه كرد: از آنجائی كه از طریق دیدن فرهنگ شكل می گیرد دشمن ابزار خود را ماهواره قرار دادند و به آرامی در حال نبودی خانواده ها كه سلول جامعه مهدوی است هستند.

حجت الاسلام سرافراز اضافه كرد: از آنجائی كه از طریق دیدن فرهنگ شكل میگیرد دشمن ابزار خود را ماهواره قرار دادند و به آرامی در حال نبودی خانواده ها كه سلول جامعه مهدوی است هستند. وقتی خانواده دچار آسیب و از هم گسیختگی بشود و از هم بپاشد به طبع آن ظهور هم به تاخیر خواهد افتاد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری تصریح كرد: از آسیب هائی كه خانواده ها در آخر الزمان به آن مبتلا می شوند در روایات از خیانت نام می برد كه متاسفانه نقطه كانونی سریالهای ماهواره ای و شبكه های صهیونیستی است از دیگر آسیبها می توان به شراب خواری، زنا ، وجود و نگه داری سگ، بی غیرتی در مردان و رواج موسیقی حرام اشاره كرد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۶:۱۹

31 Dec 2019