۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۳۸۰۵۹
مديركل بنياد شهیدو امور ایثارگران چهارمحال وبختیاری:

ميهماني لاله هامحوري ترين و مهمترين برنامه ایام الله دهه فجر

مديركل بنياد شهیدو امور ایثارگران چهارمحال وبختیاری محوري ترين و مهمترين برنامه ها در اين ايام را ميهماني لاله ها(عطر افشانی و غبارروبی گلزارهای مطهر شهدا) و تجديد ميثاق با شهدا دانست و گفت: بايد اين برنامه به نحوي برپا گردد كه در خور شأن و منزلت شهدا باشد.
ميهماني لاله هامحوري ترين و مهمترين برنامه ایام الله دهه فجر
به گزارش جهانبین نیوز، فريبرز نجفي مديركل بنياد شهیدو امور ایثارگران چهارمحال وبختیاری صبح امروز در جلسه كميته ايثارگران دهه مبارک فجر  اظهار داشت: در سال گذشته طي جلساتي كه با همفكري اعضای اين كميته داشتيم برنامه هاي مدون و خوبي در حوزه ايثار و شهادت برگزار گردید که امید است با برنامه ریزی بهتر درسال جاری بتوانیم برنامه های با کیفیت بهتر و در خور شان شهدا برگزار کنیم.

وي افزود: هر چه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دارد به برکت خون پاك شهدا و مجاهدت ايثارگران است که در همین راستا وظایف این کمیته در برپايي اهداف انقلاب و شهدا سنگين تر است لذا این کمیته باید نسبت به بقيه كميته ها، برتر و از برجستگي خاصي برخوردار باشد.

نجفی ادامه داد؛ ما بايد تمام تلاش و همت خود را در برپايي هرچه با شكوهتر جشن پيروزي انقلاب بكار ببندیم تا بتوانيم در راستاي منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالی) و تجليل از شهداي انقلاب و در جهت گراميداشت ياد اين عزيزان قدمي برداشته باشيم.

مدیرکل بنیاد گفت: از آنجا كه استكبار جهاني در صدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و دور كردن انقلاب از اهداف الهي خود ميباشد لذا وظيفه ما در پاسداشت ايام الله دهه فجر و پيروزي باشكوه انقلاب اسلامي بسيار مهمتر از گذشته ميباشد و در اين راستا بايد از تمام توان و ظرفيتهاي كميته ايثارگران در جهت برپايي برنامه ها به نحو احسن استفاده كنيم.

نجفی محوري ترين و مهمترين برنامه ها در اين ايام را ميهماني لاله ها(عطر افشانی و غبارروبی گلزارهای مطهر شهدا) و تجديد ميثاق با شهدا دانست و گفت: بايد اين برنامه به نحوي برپا گردد كه در خور شأن و منزلت شهدا باشد.

وي در ادامه گفت: براي آنكه بتوانيم قدر دان و سپاسگزار شهدا باشيم بايد ادامه دهنده راه آنها باشيم و اين امر ميسر نخواهد شد مگر با ترويج و نهادینه کردن فرهنگ ايثار و شهادت در نسل جديد و عجين كردن روحيات جوانان با اين فرهنگ، چرا كه هنوز هم حسين فهميده ها و حججي ها در بين اين جوانان حضور دارند.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۷:۱۸

27 Dec 2019