۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۳۰۲۳۷
يادداشت روز کلار/

هفته روبان، قيچي و کلنگ/ تاريخ نظاره‌گر رفتار دولت‌ها است

هفته روبان، قيچي و کلنگ نيز تمام مي‌شود و تاريخ که نظاره‌گر رفتار دولت‌ها است قضاوت خواهد کرد عملکرد دولت‌ها در خدمت به مردم، پيشرفت و آباداني چگونه بوده است.
هفته روبان، قيچي و کلنگ/ تاريخ نظاره‌گر رفتار دولت‌ها است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کلار، هفته دولت که فرامي‌رسد دولتمردان ليستي از پروژه‌ها تهيه کرده در اختيار رسانه‌ها قرار مي‌دهند و در هر مراسم افتتاح، گزارش عملکردي از فعاليت دولت ارائه مي‌دهند.

در هفته دولتي که در دوران پسابرجام سپري مي‌کنيم برخي از وزيران به استان‌ها سفر مي‌کنند و در جريان افتتاح پروژه‌ها از تک‌رقمي شدن نرخ تورم، رشد اقتصادي و خروج کشور از بحران سخن مي‌گويند درحالي که تحليل کارشناسان اقتصادي و مردم از چيز ديگري حکايت دارد.

در کنار پروژه‌هايي که از سوي دستگاه‌هاي مختلف به بهره‌برداري مي‌رسد طرح‌هايي هم به چشم مي‌خورد که آن‌چنان پروژه‌هاي سنگيني نيستند که هيئتي براي افتتاح آن عازم و روباني براي آن قيچي کنند.

افتتاح بلوار، بهسازي معابر و پروژه‌هايي از اين دست نيز گاها در کنار پروژه‌هايي قرار مي‌گيرد که از اهميت آنچناني برخوردار نبوده و در روزهاي عادي نيز بهره‌برداري از آنها ممکن است اما به عنوان پروژه هفته دولت در شهرستان مطرح مي‌شود.

آمارها و گزارش عملکردهايي که در حوزه‌هاي مختلف از سوي دولتمردان در اين هفته اعلام مي‌شود پس از قرار گرفتن در سبد قضاوت افکار عمومي مشخص مي‌کند رضايت مردم به آنچه که از دولت انتظار دارند تا چه ميزاني فراهم شده است.

البته ناگفته نماند خدمات دولت تدبير و اميد در حوزه‌هايي که مورد رضايت مردم است قابل تقدير بوده اما مي‌طلبد تا دولتمردان در روزهاي پاياني عمر دولت يازدهم به وعده‌هايي که در روزهاي نخستين از سوي روحاني اعلام مي‌شد جامه عمل بپوشانند تا ميزان رضايتمندي مردم به حد مطلوب برسد.

حل مشکلات داخلي و خارجي در ۱۰۰ روز، اشتغال جوان‌ها، رفع بيکاري و کاهش تورم و قيمت‌ها ازجمله وعده‌هايي است که روحاني در روزهاي نخست براي مردم از آنها سخن مي‌گفت اما با گذشت بيش از سه سال از عمر دولت کام مردم هنوز از وعده‌هاي روحاني شيرين نشده و معتقدند تغييري را احساس نکرده‌اند.

قطعا اگر دولتمردان و مسئولان بتوانند به وعده‌هايي که در زمينه‌هايي مختلف به مردم مي‌دهند عمل کنند خدمتي ماندگار را در کارنامه خود به يادگار خواهند گذاشت تا ملت از آنها به عنوان خدمتگزاران واقعي مردم ياد کنند.

هفته روبان، قيچي و کلنگ نيز تمام مي‌شود و تاريخ که نظاره‌گر رفتار دولت‌ها است قضاوت خواهد کرد عملکرد دولت‌ها در خدمت به مردم، پيشرفت و آباداني چگونه بوده است.

یادداشت: محسن ربیعی

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۲:۲۷

28 Dec 2019