۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۲۵۷۴۷
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام

مقابله با نفوذ یکی از رسالت های بسیج و بسیجیان در جامعه است

سرهنگ پاسدار محمد حسین آذر، روحیه استکبارستیزی را شاخصه بسیجیان دانست و گفت: هیچ گاه دشمن با لبخند به ما توجه نمی کند.
مقابله با نفوذ یکی از رسالت های بسیج و بسیجیان در جامعه است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ پاسدار محمد حسین آذر در گفتگو با خبرگزاری بسیج، ضمن بزرگداشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج تنها نهادی است که به جای شعار عمل می کند و آمادگی خود را در صحنه های مختلف دفاع از ارزش های اسلامی و انقلاب به منصه ظهور رسانده است.

وی، به الگوگیری جوانان کشورهای اسلامی از بسیج و احیای روحیه استکبارستیزی در بین ملت های اسلامی اشاره کرد و گفت: هیچ گاه دشمن با لبخند به ما توجه نخواهد کرد و تاریخ ۳۶ساله انقلاب اسلامی این موضوع را ثابت کرده است.

سرهنگ آذر، مقابله با نفوذ را یکی از رسالت های بسیج و بسیجیان در جامعه دانست و گفت: بسیج با توانمندی و ظرفیت های بی نظیری که دارد می تواند مقابل نفوذ دشمن بایستند و توطئه های آنها را خنثی سازد.

وی، با اشاره به فرمایشات معمار کبیر انقلاب اسلامی، بسیج را لشگر مخلص خدا دانست که صرفاً یک لشکر رزمی و نظامی نیست؛ بلکه در همه عرصه ها حضور دارد و نقاط آسیب برای انقلاب اسلامی را شناسایی و خطرات را دفع می کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، افزود: دوستان از اقتدار بسیج خوشحال و دشمنان نگران می شوند.

سرهنگ آذر، تشریح عملکرد بسیج برای آحاد مردم را گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در جامعه دانست و بیان واقعیت های بسیج را نیازمند هم افزایی رسانه ای و تلاش مستمر در شناساندن گمنامان بسیجی در عرصه های مختلف علمی، فناوری، سازندگی عنوان کرد.

وی، با اشاره به حضور بسیج در عرصه های مختلف، گفت: شجره طیبه بسیج که با فرمان حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شد، در سایه رهبری فرمانده معظم کل قوا بسیاری از موانع و تهدیدات فراروی انقلاب اسلامی را برچیده و توانمندی های بسیار زیادی را دارد.

این مقام مسئول، ترویج روحیه باطراوت بسیجی در کشور را ضروری دانست و بر استفاده مسئولین و دولتمردان از این ظرفیت بی نظیر برای حل مشکلات تأکید کرد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۰۰:۵۳:۲۰

23 Mar 2020