۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۲۲۷۲۰
استاندار چهارمحال و بختیاری:

پروژه راه‌آهن اصفهان – شهركرد – اهواز مهمترين اولويت چهارمحال و بختياري است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با اجراي پروژه راه‌آهن اصفهان – شهركرد – اهواز، ۱۴۰ هزار ميليارد ريال سرمايه‌گذاري و زمينه اشتغال افزون‌بر ۱۰ هزار نفر فراهم مي‌شود.
پروژه راه‌آهن اصفهان – شهركرد – اهواز مهمترين اولويت چهارمحال و بختياري است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز قاسم سلیمانی در شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بحتياري با اشاره به احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اشاره به اهمیت و جایگاه این سازمان گفت: این ارگان از سازمانهای پایه و اصولی کشور بود که برنامه های توسعه ای را بر عهده داشت.

سلیمانی اظهار کرد: در اواخر دولت اصلاحات یک سری انتقاداتی بر این سازمان وارد شد و قرار بود اصلاح رویه صورت بگیرد نه اینکه منحل شود.

وی سازمان مدیریت و برنامه ریزی را یکی از پایه های نظام مند کردن برنامه و بودجه در کشور دانست و گفت: شوراها و نهادهایی که خرد جمعی را به دنبال دارند باید تقویت شوند.

سلیمانی با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور مبنی بر تکمیل و اتمام پروژه های سال 92 و 93 از تامین اعتبار و اتمام این پروژه ها تا آخر سال 94 خبر داد.

وی پروژه راه آهن را از اولویت های مهم و اصلی استان دانست و گفت: مطالعات راه آهن انجام شده و بقیه مراحل انتخاب سرمایه گذار و پیمانکار باید به سرعت انجام شود.

سلیمانی افزود: با اجراي پروژه راه‌آهن اصفهان – شهركرد – اهواز، ۱۴۰ هزار ميليارد ريال سرمايه‌گذاري و زمينه اشتغال افزون‌بر ۱۰ هزار نفر فراهم مي‌شود.

رئيس شوراي برنامه‌ريزي و توسعه چهارمحال و بختياري گفت: تحول در توليد، ترانزيت، صادرات، واردات، گردشگري، اقتصاد و زيرساخت‌ها از مهمترين دستاوردهاي اجراي پروژه راه‌آهن اصفهان – شهركرد – اهواز، به شمار مي‌رود.

وي اظهار کرد: از نمايندگان مردم چهارمحال و بختياري در مجلس شوراي اسلامي، تقاضا دارم تا در كنار مديريت ارشد استان، نسبت به پيگيري اجراي پروژه راه‌آهن اصفهان – شهركرد – اهواز، اقدامات لازم را انجام دهند.

سلیمانی از جذب اعتبارات قابل توجه در ردیف های ملی در زمینه تامین آب شرب روستایی خبر داد و بیان کرد: اعتبارات آبرسانی به 175 روستای استان تامین شد.

استاندار با اشاره به اختصاص قیر رایگان برای آسفالت جاده های روستایی و شهرهای زیر 20 هزار نفر توسط معاونت امور روستایی وزارت راه تصریح کرد: با همکاری راه و شهرسازی و بنیاد برکت و استانداری جاده های روستایی در اولویت قرار می گیرند.

وی با اشاره به طرح راهبردی، ساختاری و عملیاتی توسعه گردشگری استان به حضور ۱۰ ميليون گردشگر در استان در سال گذشته اشاره و اظهار كرد: طبق تأكيد رئيس‌جمهور در نشست هيئت دولت، توسعه گردشگري بايد به عنوان غرور ملي، در دستور كار مسولان مربوطه قرار گيرد.

سليماني دشتكي ادامه داد: فراهم كردن امكانات و توسعه زيرساخت‌ها، در ماندگاري بيشتر گردشگران، افزايش درآمدها، رونق اقتصاد، رشد اشتغال، كاهش نرخ بيكاري، بهبود وضعيت معيشت مردم و رشد شاخص‌هاي توسعه‌اي نقش اساسي دارد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۳۲:۴۷

29 Dec 2019