۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۲۴۵۱۱
امام جمعه لردگان:

ايمان به خدا و اتحاد از عوامل پيروزي در دفاع مقدس بود/ تربيت مقدم بر تعليم

حجت‌الاسلام انصاري گفت: تعليم و تربيت از مهم‌ترين وظايف آموزش و پرورش است، اظهار کرد: تربيت يکي از مهم‌ترين مسائلي است که امروز خانواده‌ها و معلمان بايد به آن توجه کنند.
ايمان به خدا و اتحاد از عوامل پيروزي در دفاع مقدس بود/ تربيت مقدم بر تعليم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛  حجت‌الاسلام انصاري ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه شهر لردگان گفت:  انسان از حرام و کسب حرام دوري کند، نگذاريم لقمه حرام وارد زندگي شود که آثار نامطلوبي در زندگي انسان دارد عواقب بدي در دنيا و آخرت بجا مي گذارد

وي به  پيامد هايي که لقمه حرام در زندگي انسان دارد اشاره داشت و گفت: مال حرام خير و برکت را از زندگي انسان دور مي کند، لازم نيست همه ي مال انسان حرام باشد، لقمه حرام هم زندگي را تباه مي کند.

 حجت‌الاسلام انصاري با اشاره به نزديک بودن بازگشايي مدارس گفت: شغل معلي شغل انبيا است همان طور که انبياء مامور هدايت انسان‌ها قرار گرفت معلمان نيست بايد به فرمان انبياء گوش فرا دهند و در تربيت و تعليم دانش آموزان گوشا باشند .

انصاري افزود تربيت مقدم بر تعليم است و معلمان بيشتر در مسائل تربيتي دانش آموزان کار بکنند تا در مسائل تعليمي موفقتر باشند.

امام جمعه شهرستان لردگان در ادامه در اهميت بازگشايي مدارس تصريح کرد: شروع سال تحصيلي همراه با شور و نشاط و سرور باشد واين شادي در مدارس همراه با حاکميت فضاي معنوي براي دانش آموزان باشد.

خطيب جمعه لردگان در خصوص فرارسيدن ايام دفاع مقدس نيز افزود: دفاع مقدس يادآور رشادت‌هاي رزمندگاني است که در بهترين دوران زندگي خود در راه خدا قدم برداشتند.

وي افزود: ايمان به خدا و اتحاد از عوامل پيروزي رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود .

امام جمعه لردگان به بيانات حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي اشاره داشتند و گفت: حضرت آقا به حفظ و تقويت بصيرت و  افزايش توان دفاعي و تسليحاتي و آمادگي روحي توصيه کردند.

انصاري در پايان خطبه هاي نماز جمعه اين هفته به روز عيد قربان اشاره داشت و گفت: روز پنج شنبه هفته آينده نماز عيد قربان  ساعت 7 و نيم صبح در مصلي بزرگ اولي الامر لردگان اقامه مي شود.

ميلاد جليل رييس اداره آموزش و پرورش عشاير نيز در سخنراني پيش از خطبه هاي نماز جمعه شهر لردگان برنامه هاي پروژه هاي مهر اين اداره جهت بازگشايي مطلوب مدارس عشايري را تشريح کرد .

وي از سازماندهي 620 نيروي انساني جهت فعاليت در مدارس عشاير استان خبرداد و گفت با برنامه ريزي هاي انجام شده در کميته هاي پنجگانه پروژه مهر مدارس عشايري آمادگي کامل براي شروع سال تحصيلي را دارند .

رييس  آموزش و پرورش عشاري استان از مسئولين و اولياء خواست تا در جشن عاطفه ها ياري گر نيازمندان باشند.


انتهاي پيام1020ج /630 ل

 
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۰:۳۱

7 Jan 2020