۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۲۳۴۳۱
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

سیاست زدگی مغایر با بالندگی دانشگاههاست/ اقتصاد مقاومتی نظام را بیمه می کند

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان تبدیل شدن دانشگاهها به باشگاه سیاسی و ورود به ساخت و ساز و زد و بند های سیاسی را مغایر با رشد و بالندگی این محیط ها دانست.
سیاست زدگی مغایر با بالندگی دانشگاههاست/ اقتصاد مقاومتی نظام را بیمه می کند
سردار رضا محمدسلیمانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در دیدار اساتید گفت: مقام معظم رهبری در مجموع راهبردهای اساسی نظام را مشخص کردند.

وی با اشاره به روند رشد علمی خوب کشور بعد از انقلاب تصریح کرد: به نظر می رسد در سالهای اخیر این روند رشد با کندی و رکود مواجه شده است که این نکته در سخنان رهبر معظم انقلاب که در این زمینه اشرافیت دارند اشاره شد.

سردار سلیمانی رهنمودهای رهبری را بهترین راهکار برای جلوگیری از این رکود دانست که باید مد نظر جامعه علمی و دانشگاهی کشور قرار گیرد.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که استادان را فرماندهان جنگ نرم برشمردند اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس ما با جنگ سختی روبرو بودیم که فرماندهان نظامی آن با هدایت، نظارت، کنترل و پیگیری پیروز آن نبرد شدند.

فرمانده سپاه استان افزود: امروز نیز که با جنگ نرم مواجه هستیم اساتید دانشگاه باید با استفاده از مولفه های ذکر شده نسل جدید را در این نبرد مجهز کنند.

وی تبدیل شدن دانشگاهها به باشگاه سیاسی و ورود به ساخت و ساز و زد و بند های سیاسی را مغایر با رشد و بالندگی این محیط ها دانست.

سردار سلیمانی تاکید کرد: اساتید و دانشجویان باید مراقب باشند و با بصیرت و بینش جلوی هرگونه سوء استفاده سیاسی از محیط دانشگاهها را بگیرند.
وی با اشاره به ادامه روند مذاکرات تصریح کرد: خوشبینانه ترین تئورسین ها و اساتید اقتصادی هم چه در خارج و داخل کشور اعلام کردند که روند مذاکرات تاثیر آنچنانی بر اقتصاد کشور ندارد.

این مقام مسئول افزود: بهترین گزینه برای حل مشکلات کشور تبدیل شدن اقتصاد مقاومتی به عناوان گفتمان غالب در کشور است که باید در بخش های مختلف نهادینه شود.

وی گفت: با توجه به نقش جمهوری اسلامی در بحران های منطقه ای و فرامنطقه ای و در شرایطی که دشمن به دنبال شکستن ایستادگی مردم و نظام هستند تنها راهکاری که نظام را بیمه می کند اقتصاد مقاومتی است.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۲۳:۲۹

28 Dec 2019