۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۲۷۲۸۴
معاون تشکل‌هاي سازمان دانش‌آموزي کشور:

توجه به سخنان رهبر در قضيه برجام ضرورت دارد

معاون تشکل‌هاي سازمان دانش‌آموزي کشور گفت: بايد قدرت منطق تيم مذاکره‌کننده را خوب ببينيم و با بينش خوب به منويات مقام معظم رهبري در قضيه برجام نيز توجه داشته و آن‌ها را اجرايي کنيم.
توجه به سخنان رهبر در قضيه برجام ضرورت دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، معاون تشکل‌هاي سازمان دانش‌آموزي کشور در همايش فصل حضور اظهار کرد: همايش فصل حضور در پاسخ به شانزدهمين پرسش مهر رياست‌جمهور است که هرساله همزمان با بازگشايي مدارس انجام مي‌شود.

اردشير دهقاني با بيان اينکه بحث برجام به‌ نوعي به پرسش مهر رئيس‌جمهوري برمي‌گردد، تصريح کرد: برجام ترکيبي از چند کليدواژه مهم است که هرکدام از اين کليدواژه‌ها دريايي از معني و معرفت را در خود نهفته دارند.

دهقاني خاطرنشان کرد: هرگاه کاري ديپلماسي با موفقيت‌آميز انجام شود توسط کساني صورت گرفته که در کارشان هدف، تعصب و احساس رسالت داشته باشند، تيم مذاکره‌کننده نيز هدفمند پيش رفته و نسبت به برنامه‌هايي که داشتند احساس مسئوليت مي‌کردند.

وي بابيان اينکه در برجام ياد گرفتيم که قدرت منطق مي‌تواند منطق زور و قدرت را زمين‌گير کند، گفت: تيم مذاکره‌کننده با رعايت خطوط قرمز و رعايت موازين مدنظر انقلاب و رهبري توانست تراز جمهوري اسلامي را در ۵+۱ ارتقاء بخشد.

دهقاني اظهار داشت: ادبيات ديپلماسي تيم مذاکره‌کننده ادبياتي سنگين و نتيجه‌اش تصميماتي وزين بود که اين امر يعني اقتدار ملي و افتخار ايراني، با توجه به اينکه فاصله بين خوب ديدن و ديدن خوب بسيار است بايد قدرت منطق تيم مذاکره‌کننده را خوب ببينيم و با بينش خوب به منويات مقام معظم رهبري در قضيه برجام نيز توجه داشته و آن‌ها را اجرايي کنيم.

وي افزود: نقش تدبير، توکل و تلاش در کنار سه عنصر ايستايي، کارايي و زيبايي شاخص‌هايي بود که توانست موفقيت‌هاي اخير را براي ايران به ارمغان بياورد.

معاون تشکل‌هاي سازمان دانش‌آموزي عنوان کرد: تيم مذاکره‌کننده باتدبير حرکت کردند و تلاش‌هاي بي‌وقفه‌ای را پشت سر هم انجام دادند؛ با ايستادن بر ارزش‌ها و خوب کار کردند  توانستند به زيبايي به اهداف عالي دست پيدا کنند.

وي با اشاره به اينکه تيم مذاکره‌کننده توانستند راهکارهاي علمي و منطقي خوبي را به دست بياورد، بيان کرد: برجام فصل جديدي از روابط اقتصادي و تجاري ايران گشوده است که مي‌توان با درايت، ظرافت و سياست حداکثر بهره‌برداري را از اين ظرفيت انجام داد تا ايراني باافتخار داشته باشيم.

اردشير دهقاني در ادامه افزود: سازمان دانش آموزي استان چهارمحال و بختياري يکي از فعال ترين و برترين سازمان هاي دانش آموزي کشور مي باشد که با داشتن مديري نخبه و توانمند توانسته است در سطح کشور خوش بدرخشد.

در ادامه اين مراسم معاون تشکل هاي سازمان دانش آموزي به سوالات دانش آموزان در زمينه توافق هسته اي و فرصت هاي پيش رو پاسخ دادند.

مديرکل آموزش‌وپرورش استان چهارمحال و بختياري نيز در حاشيه اين همايش گفت : پرسش مهر در اجراي مصوبه شوراي عالي آموزش‌وپرورش به دستور عالي‌ترين مقام اجرايي کشور براي دانش‌آموزان و فرهنگيان اجرا مي‌شود و به تشخيص رئيس‌جمهور متناسب با مطالعات و پژوهش‌هاي دفتر وي پرسش‌هايي مطرح مي‌شود که يکي از حساس‌ترين مشکلات کشور و يا تعليم و تربيت را در قالب پرسش مهر مطرح مي‌کند.

بهروز اميدي عنوان کرد: هدف از پرسش مهر رئيس‌جمهوري تقويت روحيه مسئوليت‌پذيري در بين دانش‌آموزان و فرهنگيان است که دو عنصر مهم در سند بنيادين هستند و تقويت خودباوري در بين نسل جوان و نوجوان در ارتقاء هويت ملي و ديني ما از ديگر اهداف است.

در ادامه اين همايش مدير سازمان دانش آمزي استان چهارمحال و بختياري گفت: همايش فصل حضور با موضوع پرسش مهر شانزدهم رياست‌جمهوري با حضور معاون تشکل هاي سازمان دانش آموزي کشور، مدير کل آموزش و پرورش استان ، روساي ادارات آموزش و پرورش ، رئيس اتحاديه انجمن هاي اسلامي، رئيس اداره حراست آموزش و پرورش، معاون آموزش ابتدايي استان،معاونان پرورشي،اعضاي مجامع دانش آموزي استان و دانش آموزان فرزانگان و مربيان تشکل هاي دانش آموزي برگزار شد.

نظرعلي نظري افزود: در اين همايش که در قالب تيربون آزاد برگزار شد دانش آموزان در زمينه فرصت هاي پيش روي پس از برجام صحبت ها و نظرات خود را بيان کردند و سئوالاتي را در اين زمينه مطرح کردند که توسط معاون تشکل هاي سازمان دانش آموزي کشور به آنها پاسخ داده شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۲:۵۶

23 Jan 2020