۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۱۳۸۲۸
سعید زمانیان:

مسئولان کشور جلوی خلافکار را بگیرند/ تا پای جان برای دفاع از حقوق خود ایستاده‌ایم

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توقف تونل گلاب 2 و بهشت آباد تاکید کرد و گفت: برای دفاع از حقوق خود در حوزه آب تا پای جان ایستاده‌ایم.
مسئولان کشور جلوی خلافکار را بگیرند/ تا پای جان برای دفاع از حقوق خود ایستاده‌ایم
به گزارش جهانبین نیوز، سعید زمانیان ظهر امروز در تجمع اعتراض‌آمیز مردم استان برای دفاع از حقوق آب خود اظهار کرد: ما با هرگونه حفر تونل برای انتقال آب بین حوضه‌ای مخالف هستیم و در این راستا با هرکس که بخواهد این موضوع را نقض کند برخورد می‌کنیم.

وی بر ضرورت توقف هرگونه تونل انتقال آب تاکید کرد و گفت: دو تونل گلاب 2 و بهشت آباد برخلاف قانون اجرا شده‌اند و باید مسئولان ذی‏ربط هرچه زودتر جلوی این پروژه‌های غیرقانونی را بگیرند.

زمانیان تصریح کرد: مردم این استان به همراه مسئولان جلوی هرگونه زیاده‌خواهی و کار غیرقانونی می‎ایستند و اجازه نمی‎دهند حق آن‌ها در این حوزه پایمال شود.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید جلوی خلافکار گرفته شود، گفت: از همین جا به مسئولان کشور اعلام می‎کنیم که مردم ما در بحث آب سر سوزنی از حق خود کوتاه نمی‎آیند.

زمانیان خاطرنشان کرد: اگر مسئولان جلوی بی‎قانونی را نگیرند ما نیز از اعتبارات خود جلوی سد و تونل تنگزی را می‎گیریم.

وی افزود: مردم و مسئولان این استان هم صدا و یکپارچه از هر اقدامی برای احقاق حقوق خود بهره می‎گیرند و حتی در این راه از جان خود نیز می‎گذرند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۰۱:۳۸

21 Jan 2020