کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سعید زمانیان:

مسئولان کشور جلوی خلافکار را بگیرند/ تا پای جان برای دفاع از حقوق خود ایستاده‌ایم

28 فروردين 1393 ساعت 12:23

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توقف تونل گلاب 2 و بهشت آباد تاکید کرد و گفت: برای دفاع از حقوق خود در حوزه آب تا پای جان ایستاده‌ایم.


به گزارش جهانبین نیوز، سعید زمانیان ظهر امروز در تجمع اعتراض‌آمیز مردم استان برای دفاع از حقوق آب خود اظهار کرد: ما با هرگونه حفر تونل برای انتقال آب بین حوضه‌ای مخالف هستیم و در این راستا با هرکس که بخواهد این موضوع را نقض کند برخورد می‌کنیم.

وی بر ضرورت توقف هرگونه تونل انتقال آب تاکید کرد و گفت: دو تونل گلاب 2 و بهشت آباد برخلاف قانون اجرا شده‌اند و باید مسئولان ذی‏ربط هرچه زودتر جلوی این پروژه‌های غیرقانونی را بگیرند.

زمانیان تصریح کرد: مردم این استان به همراه مسئولان جلوی هرگونه زیاده‌خواهی و کار غیرقانونی می‎ایستند و اجازه نمی‎دهند حق آن‌ها در این حوزه پایمال شود.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید جلوی خلافکار گرفته شود، گفت: از همین جا به مسئولان کشور اعلام می‎کنیم که مردم ما در بحث آب سر سوزنی از حق خود کوتاه نمی‎آیند.

زمانیان خاطرنشان کرد: اگر مسئولان جلوی بی‎قانونی را نگیرند ما نیز از اعتبارات خود جلوی سد و تونل تنگزی را می‎گیریم.

وی افزود: مردم و مسئولان این استان هم صدا و یکپارچه از هر اقدامی برای احقاق حقوق خود بهره می‎گیرند و حتی در این راه از جان خود نیز می‎گذرند.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 13828

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13828/مسئولان-کشور-جلوی-خلافکار-بگیرند-پای-جان-دفاع-حقوق-خود-ایستاده-ایم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir