۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۲۳۳۹۴
معاون پيشگيري از اعتياد بهزيستي استان:

پروتکول درماني دقيقي براي معتادان زير18سال نداريم

معاون پيشگيري از اعتياد بهزيستي استان گفت: با توجه به اهميت درمان معتادان نوجوان، همچنان پروتکول درماني دقيقي در باره گروه سني زير 18 سال نداريم.
پروتکول درماني دقيقي براي معتادان زير18سال نداريم
به گزارش جهانبین نیوز اشرف عسگري در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر گفت: ،ما براي مراجعين زير 18 سال هيچ قانوني نداشته و اميدواريم با تصويب پروتکل درماني برنامه‌هاي درماني براي اين رنج سني در اختيار اين سازمان قرار گيرد.

وي گفت:  سازمان بهزيستي براي حمايت از قشر در معرض آسيب نيازمند کمک بوده و طبق برنامه حمايتي سال گذشته بهزيستي تنها توانست کمک کمي داشته باشد و در بحث کمک به خانواده معتادان غير از بهزيستي هيچ نهاد ديگري وارد عمل نشد و اقدامي نکرده است.


معاون پيشگيري از اعتياد سازمان بهزيستي چهارمحال و بختياري عمده فعاليت اين سازمان در حوزه درمان و پيشگيري را تاسيس 15 مرکز غيردارويي در اين استان دانست و اظهار داشت: اين مراکز با يک توزيع شهرستاني همراه بوده و در حال حاضر ما تنها در شهرستان کوهرنگ مرکز درماني نداريم.

اين مسئول کمک‌هاي موردي سازمان بهزيستي در سال گذشته را تنها براي 540 خانواده عنوان کرد و ادامه داد: اين تعداد بسيار کم است و خانواده‌هاي افراد معتاد نيازمند کمک‌هاي بيشتري هستند اما متاسفانه بهزيستي با بودجه کمي که در اختيار دارد قادر به کمک بيشتر نبوده است.



انتهاي پيام1020ج /510ب

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۳:۵۵

28 Dec 2019