۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۲۳۴۱۱
استاندار چهارمحال و بختیاری:

مخدوش كردن اسلام ناب محمدي (ص)، اصلي‌ترين هدف استكبار جهاني در منطقه است

استاندار گفت: كشورهاي منطقه، دچار شرايط سخت و حادي شده‌اند و عوامل استكبار جهاني، تحت عناوين مختلف در منطقه حضور مي‌يابند تا بتوانند به اسلام ناب محمدي (ص) ضربه بزنند.
مخدوش كردن اسلام ناب محمدي (ص)، اصلي‌ترين هدف استكبار جهاني در منطقه است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز قاسم سلیمانی در جلسه شورای اداری استان به تلاش استكبار جهاني براي برهم زدن نظم و آرامش در منطقه اشاره و تصريح كرد: مخدوش كردن اسلام ناب محمدي (ص)، اصلي‌ترين هدف استكبار جهاني به شمار مي‌رود.

رئيس شوراي اداري چهارمحال و بختياري بيان داشت: كشورهاي منطقه، دچار شرايط سخت و حادي شده‌اند و عوامل استكبار جهاني، تحت عناوين مختلف در منطقه حضور مي‌يابند تا بتوانند به اسلام ناب محمدي (ص) ضربه بزنند.

وي افزود: اسلام هراسي، از ديگر اهداف استكبار جهاني در جريان بر هم زدن آرامش منطقه بوده كه در اين زمينه، تمامي دنيا فهميدند كه قاتلان مردم در كشورهاي مختلف، جزو مسلمانان نيستند.

سليماني عنوان داشت: رهنمودهاي مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي)، نقشه راه روشني در راستاي شكست استكبار جهاني بوده است.

وی با بیان اینکه در دولت روحانی ما تورم را از بین نبردیم اما توانستیم آن را مهار کنیم اظهار کرد: یارانه ها یک معضل بود که نه سودی برای مردم و نه سودی برای دولت داشت.

وی با اشاره به مظلوم واقع شدن تیم مذاکره کننده تصریح کرد:تیم مذاکره کننده به معنای واقعی دلسوز جامعه هستند و ما باید آن ها را حمایت کنیم.

سلیمانی ادامه داد:شرط حمایت کردن از این دولت و تیم مذاکره کننده عدالت است و باید طبق فرمایش مقام معظم رهبری بین همه ما هم دلی و هم زبانی وجود داشته باشد.

وی اذعان داشت: گرچه در راه اقتصاد مقاومتی سختی زیادی وجود دارد اما باید خود را را با این شرایط وقف داد تا بتوانیم موفق شویم.

سلیمانی یاد آور شد:در این دوره تحول خوبی در بخش صنعت و معدن شکل گرفت که زمینه اشتغال بسیاری از جوانان نیز فراهم گردید.

وی با اشاره به اینکه ،اعتبارات خوبی به شهرداری ها و دهیاری ها داده شد خاطر نشان کرد:۹۰ میلیارد تومان اعتبار و خرید ۷۰ دستگاه ماشین آلات و ۱۴ هزار تن قیر به شهرداری ها داده شد.

استاندار چهار محال و بختیاری گفت: به پروژه های عمرانی آب و فاضلاب شهری ۳۰ میلیارد تومان کمک شده است که بسیاری از این پروژه ها به بهره برداری رسیده است.

سلیمانی اظهار داشت: در این مدت مدیریت خود نشست های متعددی با سازمان های مردم نهاد داشته ایم که با حمایت بخش های خصوصی بتوانیم به سوی پیشرفت و توسعه پیش رویم.

وی تصریح کرد:روند پروژه های عمرانی ، بهداشت و سلامت و ... در این استان خوب بوده و امیدواریم بتوانیم به تعهدات خود عمل کرده و تا پایان این دولت تمامی پروژه ها به بهره‌برداری کامل برسد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۰:۵۴

2 Jan 2020