۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۳۸۵۸۷
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل :

پيرغلامان قرآني شهرستان اردل تجليل مي شوند

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل از برگزاري همايش تجليل از پيرغلامان قرآني شهرستان اردل و محفل انس با قرآن کريم با حضور قاري نوجوان دانيال کبيري در اين شهرستان خبر داد.
پيرغلامان قرآني شهرستان اردل تجليل مي شوند
به گزارش جهانبین نیوز، قاسم همتي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: محفل انس با قرآن کريم و تجليل از پير غلامان قرآني شهرستان به مناسبت هفته ي بزرگداشت قرآن و عترت استان چهار محال و بختياري در روز ۳۰ بهمن ماه در محل مسجد حضرت اباالفضل(ع) شهر اردل راس ساعت ۵ بعد از ظهر برگزار مي گردد و از عموم مردم خواستند در اين محفل نوراني شرکت نمايند.

همتي اظهار کرد: هدف از برگزاري اين محافل انس با قرآن و تجليل از پير غلامان عرصه قرآني در شهرستان را ترغيب و تشويق جوانان و نوجوانان به فعاليتهاي قرآني ، تکريم پيشکسوتان عنوان نمودند.

رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي شهرستان اردل و دبير شوراي هماهنگي و گسترش فعاليتهاي قرآني با بيان اينکه کارهاي قرآني خوبي در شهرستان انجام گرديد و ضمن تقدير و تشکر از خادمان و پير غلامان عرصه قرآني شهرستان از آنها خواستند با وجود استعداد هاي زياد و جوان جاي کار بيشتري را مي طلبد که در آينده شاهد رشد و شکوفايي جوانان اين شهرستان باشيم .

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۰:۵۳

27 Dec 2019