کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل :

پيرغلامان قرآني شهرستان اردل تجليل مي شوند

28 بهمن 1396 ساعت 12:33

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل از برگزاري همايش تجليل از پيرغلامان قرآني شهرستان اردل و محفل انس با قرآن کريم با حضور قاري نوجوان دانيال کبيري در اين شهرستان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز، قاسم همتي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: محفل انس با قرآن کريم و تجليل از پير غلامان قرآني شهرستان به مناسبت هفته ي بزرگداشت قرآن و عترت استان چهار محال و بختياري در روز ۳۰ بهمن ماه در محل مسجد حضرت اباالفضل(ع) شهر اردل راس ساعت ۵ بعد از ظهر برگزار مي گردد و از عموم مردم خواستند در اين محفل نوراني شرکت نمايند.

همتي اظهار کرد: هدف از برگزاري اين محافل انس با قرآن و تجليل از پير غلامان عرصه قرآني در شهرستان را ترغيب و تشويق جوانان و نوجوانان به فعاليتهاي قرآني ، تکريم پيشکسوتان عنوان نمودند.

رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي شهرستان اردل و دبير شوراي هماهنگي و گسترش فعاليتهاي قرآني با بيان اينکه کارهاي قرآني خوبي در شهرستان انجام گرديد و ضمن تقدير و تشکر از خادمان و پير غلامان عرصه قرآني شهرستان از آنها خواستند با وجود استعداد هاي زياد و جوان جاي کار بيشتري را مي طلبد که در آينده شاهد رشد و شکوفايي جوانان اين شهرستان باشيم .

انتهاي پيام/۵۷۰ه


کد مطلب: 38587

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38587/پيرغلامان-قرآني-شهرستان-اردل-تجليل-مي-شوند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir