۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۲۹۳۹۲
مسئولان به جاي شعارها چاره‌جويي کنيد/

جاده‌هاي پر پيچ و خم و پرتاول اردل همچنان جان مي‌گيرند

جاده هاي پر پيچ و خم و پرتاول شهرستان اردل روزانه جان مردم را مي‌گيرند و همين مشکل باعث کم رنگ شدن حضور گردشگران و کم رونق شدن اقتصاد در اين شهرستان شده است.
جاده‌هاي پر پيچ و خم و پرتاول اردل همچنان جان مي‌گيرند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت جشمه، وضعيت کنوني جاده‌هاي شهرستان اردل به گونه‌اي است که روزانه شاهد تصادفات دلخراش و منجر به فوت هم‌استاني‌هاي و هم‌شهري‌هاي خود هستيم و شاهد به داغ نشستن روزانه دوستان و هم‌استاني‌هايمان برای عزيزانشان هستیم و اين حوادث مسئولان را در سکوتي مرگبار که به نوعي نشان از پذيرش کم‌کاري در اين حوزه است، وا مي‌دارد.
جاد‌ه شهرستان اردل روزانه جان مردم را مي‌گيرند و در اين وادي نه مسئولي پاسخگوي مشکلات موجود بوده و نه کسي به فکر است که اين وضعيت را اصلاح کند، ولي آنچه در اين بين بسيار قابل توجه بوده عدم توجه به مشکلات موجود در حوزه راه است که روزانه خسارت‌هاي جبران‌ناپذيري را به جامعه پيرامون تحميل مي‌کند.
همانطور که فرهنگ رانندگي ما فاصله زيادي با استانداردهاي جهاني دارد، جاده‌هاي ما نيز با استانداردهاي جاده‌هاي ايمن، فاصله دارند، اکثر جاده‌هاي ما متناسب با سرعت و ترافيک کم طراحي شده‌اند و همين موضوع باعث کاهش ايمني آن‌ها و در نتيجه تخريب زودرس آسفالت مي‌شود.
در ادامه به برخي از جلساتي که در خصوص حوزه راه توسط مسئولين برگزار شد اشاره مي‌کنيم که محمد حسين‌پور رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان اردل در آخرين جلسه نشست مشورتي دهياران بخش مرکزي در سال ۹۴ که در سالن جلسات فرمانداري اردل برگزار شد گفت: جاده‌هاي روستايي و شهري شهرستان اردل نياز به بازسازي اساسي دارند و در اين زمينه مسئولين استاني بايد توجه ويژه‌اي به اين موضوع داشته باشند.

حسين‌پور با بيان اينکه ۹۰ در صد از جاده‌هاي شهرستان اردل تخريب و در حال نابودي و ناايمن مي‌باشند افزود: جاده‌هاي شهرستان تاکنون بسيار مشکل‌ساز بوده و بايد يک حمايت ويژه و اساسي نسبت به بازسازي جاده‌ها انجام گيرد.
لطمه‌هايي که نامناسب بودن جاده‌ها رخ مي‌دهند کم‌رنگ شدن حضور گردشگران و شرکت‌هاي صنعتي و توليدي در اين شهرستان اشاره کرد زيرا با توجه به اخبار موثق از مسئولين شهرستاني تعداد گردشگران امسال نسبت به سال قبل ۴۰ درصد کاهش داشته و در زمينه اقتصادي نيز هيچ شرکتي براي احداث کارگاه توليدي و اقتصادي شهرستان اردل را مناسب نداشته اند که مسئولان مربوطه بايد به اصلاح وضعيت راهها، بعنوان يک ماموريت حياتي که با زندگي و جان انسانها مرتبط است، نگاه کنند.
حال با اين گفتماني که اين رياست محترم و مسئولين داشتند چه کساني مسئوليت اين کار را عهده دار هستند اگر مسئولين اين امر سکوت کنند و فقط شعار دهند يعني خيانت به هموطنان که ما مردم ولايتمدار شهرستان اردل اين سکوت را به دور از وظايف مديران مي دانيم و خواستاريم هرچه زودتر اين مشکل بزرگ و اساسي را حل کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۶:۱۱

1 Jan 2020