۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۲۸۹۸۵
گزارش خبري ازفعاليت يکي از کارگاه اقتصاد مقاومتي در شهرستان اردل:

جوان اردلي که براي تحقق شعار رهبري از هيچ تلاشي دريغ نمي‌کند

همانطور که مقام معظم رهبري در سال 95 اقتصاد مقاومتي را از اوليت کاري مسئولين و مردم دانست محسن صالحي يکي از جوانان شهرستان اردل فرامين رهبري را در دستور کار خود قرار داد و با راه‌اندازي کارگاه اقتصادي خود براي تحقق شعار رهبري از هيچ تلاشي دريغ نمي‌کند.
جوان اردلي که براي تحقق شعار رهبري از هيچ تلاشي دريغ نمي‌کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، اقتصاد مقاومتي به عنوان اقتصادي درون‌زا و متکي بر منابع داخلي مي‌‌تواند توسعه پايدار و همه‌جانبه‌اي را به دنبال داشته باشد. کارشناسان اقتصادي نيز معتقدند تمام کشورها نياز دارند تا به منابع داخلي خود متکي باشند و به ويژه در ايران، تکيه بر منابع داخلي مي‌تواند گامي براي رهايي از مشکلات عديده اقتصادي باشد.

باتوجه به اينکه جوانان شهرستان اردل برا تحقق شعار رهبري کارگاه‌هاي توليدي خانگي زيادي راه‌اندازي کردند صبح امروز به بهانه بازديد از يکي از اين کارگاه‌ها توليدي که پرورش بلدرچين بود با يکي از فعالين عرصه اقتصاد مقاومتي گفت‌وگويي داشتيم.

پاي صحبت‌هاي محسن صالحي اردلي دانش‌آموخته مقطع کارشناسي کشاورزي_مهندسي صنايع غذاي يکي از جوانان موفق شهرستان اردل در زمينه اقتصاد مقاومتي که نشستيم درد و دل‌هاي زيادي شنيديم و اولين نکته‌اي که بر زبان او جاري شد اين بود که مسئولين جوانان را با وعده‌هاي‌شان سردرگم نکنند و سعي کنند براي تحقق شعار امسال رهبري به جوانان ميدان دهند.
صالحي افزود: تنها سازماني که تاکنون براي راه‌اندازي اين کارگاه توليدي ما را حمايت کرده بسيج سازندگي بوده و انتظار مي‌رود مسئولين اجرايي نسبت به اين موضوع دغدغه بيشتري داشته باشند چراکه بيشتر جوانان اردل بيکار هستند و تنها راه حل اين مشکل راه‌اندازي اين کارگاه‌هاي توليدي است.
اين فعال اقتصاد مقاومتي در خصوص راه‌اندازي کارگاه اقتصاد مقاومتي خود گفت: کارگاه پرورش بلدرچين در تاريخ يازدهم بهمن ۱۳۹۳ در شهرستان اردل با ظرفيت ۵۰۰ قطعه راه‌اندازي کردم و در پايان سال ۹۴با پشتکار و علاقه اينجانب توليد کارگاه به سقف ۵۵۰۰ افزايش يافت ولي متاسفانه بدليل مشکلات بهداشتي و زيست محيطي مجبور به تعطيل کردن کارگاه مذکور شدم ولي با توجه به تجربه و علاقه‌اي که به اين کار دارم در تلاش جهت تجهيز کارگاهي با ظرفيت 35 هزار قطعه در خارج از محدوده شهري هستم در اين راستا اقداماتي صورت گرفته ولي کافي نيست چراکه با دست خالي هيچ‌کاري صورت نمي‌پذيرد.

صالحي بيان کرد: باتوجه به نام‌گذاري امسال با عنوان اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل از مسئولين ذي‌ربط عاجزانه خواهش دارم در راستاي اقتصاد مقاومتي جهت تسريع در انجام و آغاز به کار اين کارگاه و کارگاه‌هاي نيمه کاره ديگر در اولين فرصت اقدام کنند و ديگر نظاره‌گر نباشند و مشکلات جوانان را برطرف کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۰:۳۸

29 Jan 2020