۰
plusresetminus
امام جمعه لردگان ، کارگران را ستون اصلي، توليد کار ، پيشرفت و سازندگي کشور دانستند و افزود: بدون حضور اين نيروي هاي پرتلاش موفقيت حاصل نخواهد شد.
ستون اصلي توليد کار، کارگران هستند/ آموختن مسائل اخلاقي و اعتقادي در کنار آموختن فرمولهاي درسي لازمه کار معلمان است
به گزارش جهانبین نیوز حجت الاسلام و المسلمين انصاري در خطبه هاي نماز با ابراز تاسف از ناشناخته ماندن جايگاه کارگران افزود: مسئولين و دولت بايد توجه ويژه به کارگران و کشاورزان داشته باشند چون چرخش مملکت بستگي به کار گر دارد و همه افراد بايد در مملکت کار بکنيم و محصولات خود را با بهترين کيفيت  به جامعه عرضه نماييم. 
 
خطيب جمعه لردگان با اشاره به داستان بوسه زدن پيامبر اعظم (ص) بر دستان کارگر گفت: پيامبر اکرم (ص) بر دستان کارگران بوسه مي‌زدند و مي‌فرمايند: اين دستي است که نزد خدا با ارزش است دستي که با زحمت و تلاش نان حلال به‌دست مي‌آورد.
 
انصاري در ادامه خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با تبريک روز معلم و جايگاه معلمي اشاره داشت و گفت : بالاترين قدرت جامعه که قدرت تعليم و تربيت است در اختيار معلمين است و جامعه در هرگونه پيشرفت و توسعه، مديون عنايات تعليمي و تربيتي آموزگاران است.

وي گفت: متاسفانه در برخي از مدارس شهرستان آن طور که بايد مسائل اخلاقي، اعتقادي، روش تفکرو انديشه، ابتکارو خلاقيت ياد فرزندانمان نمي دهند، معلمان بايد بدانند کارشان کار انبياء است و معلمين سازندگان انسانهاست و بايد افراد صالح را تحويل جامعه دهند، معلمان مي توانند نقش پررنگ تري از پدر و مادر را داشته باشند.
 
انصاري، خجسته ميلاد با سعادت حضرت اميرالمومنين علي (ع) را تبريک گفت و افزود: هيچ زباني گوياي خصلت هاي خوب حضرت علي (ع) نيست ، هرچه از خوبي هاي آن حضرت برزبان بياوريم کم گفته ايم .
 
 
انصاري در خصوص آثار اجتماعي اعتکاف گفت : عمل نمودن به وظايف و فعاليت هاي اجتماعي بدون پشتوانه معنوي، سبب سقوط انسان از جايگاه حقيقي خود و مانع از رسيدن انسان به كمال مطلوب است. و انسان بايد در تمام مراحل توأم با معنويت باشد تا از جايگاه خود و خداوند با خبر باشد.
 
امام جمعه لردگان در خصوص مسائل روز بين المللي گفت: در دنياي امروزي بعضي از کشورها و دولت ها در خدمت استکبار و آمريکا هستند از جمله عربستان و آل سعود با پول مسلمين القائده، داعش و تکفيريها را درست کردند و دارند سره مسلمانان را مي برند و مسلمان کشي راه انداختند و خداوند هم خودشان را به جان همديگر انداخت و انقريب نابود خواهند شد.

انصاري افزود ان شا الله طولي نمي کشد که استکبار جهاني آمريکاي جنايت کار همانند شوروي سابق سقوط مي کند.



پايان خبر1020ج / 630 ل
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۴:۲۴

17 Jan 2020