۱
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۵۷۱۱۹
خطیب نماز جمعه لردگان:

اسرائیل جنایتکار تنبیه خواهد شد

امام جمعه لردگان گفت: محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در این مدت ۶ ماهه به‌ویژه حمله به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت جمعی از خوبان ما، با برخورد رادمردان ایران اسلامی و جبهه مقاومت، آن رژیم را تنبیه خواهد نمود.
اسرائیل جنایتکار تنبیه خواهد شد
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیل «جهانبین نیوز»، حجت الاسلام رحمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: این لطف خداست به ملت ایران  که در احیای امر قدس و به اضمحلال کشیدن اسرائیل به برکت انقلاب اسلامی که نصیب ملت ایران شده است و امروز توفیق مبارزه با این پدیده شوم و به شکست کشاندن آن نصیب مردم مقتدر و مظلوم غزه شده است و این هم جای شکر الهی دارد و هم جای افتخار و برای مجموعه مقاومت جهانی به‌ویژه این دو ملت دارد.
 
وی افزود: فلسفه اینکه جمعه آخر ماه رمضان و در ماه نزول قرآن، اختصاص به دفاع از قدس و ابراز انزجار از صهیونیسم غاصب قدس است یک مبنای قرآنی دارد و در قرآن مجید آمده که قرآن ذات یهود و یهودیان را سرکشی و طغیان می‌داند و آنها را شدیدترین دشمنان مومنان و مردم می‌داند، آنان حق زندگی و حیات برای کسی در عالم غیر خودشان و پیروانشان قائل نیستند و اینان در نظر قرآن پست‌تر و مطرودتر از مشرکان هستند.
 
رحمانی ضمن محکوم کردن جنایت جدید رژیم جعلی اسرائیل گفت: محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در این مدت ۶ ماهه به ویژه حمله به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت جمعی از خوبان ما، با برخورد رادمردان ایران اسلامی  و جبهه مقاومت، آن رژیم را تنبیه خواهد نمود.
 
خطیب نماز جمعه لردگان با اشاره به لیالی قدر و حضور مردم گفت: لیالی قدر و مراسم سوگواری شهادت امام علی علیه السلام از همه مردم عزیز، روحانیت، هیئت امنا مساجد، مداحان و ذاکرین اهل بیت، قاریان قرآن و مسئولین برقراری امنیت در کشور و به ویژه شهرستان لردگان قدردان و سپاسگزاریم و خدای متعال را به خاطر این مردم مومن و متدین شاکر و سپاسگزاریم.
 
 وی عنوان داشت: پایان ماه مبارک رمضان و پس از تزکیه معنوی و یک ماه تهجد و عبادت ان‌شاءالله مقبول و درک لیالی قدر پایانش عید گرفته می‌شود و پرداخت فطریه و حضور در نماز عید فطر پس از پرداخت زکات فطره کامل شدن عبادات مفروض و تکمیل بندگی در این ماه است، ان‌شاءالله با حضور باشکوه همانند سنوات گذشته در این نماز در کمال عبادت این ماه توفیق داشته باشیم.
 
انتهای پیام/630ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۵:۲۷:۳۱

5 Apr 2024