کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطیب نماز جمعه لردگان:

اسرائیل جنایتکار تنبیه خواهد شد

17 فروردين 1403 ساعت 15:27

امام جمعه لردگان گفت: محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در این مدت ۶ ماهه به‌ویژه حمله به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت جمعی از خوبان ما، با برخورد رادمردان ایران اسلامی و جبهه مقاومت، آن رژیم را تنبیه خواهد نمود.


به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیل «جهانبین نیوز»، حجت الاسلام رحمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: این لطف خداست به ملت ایران  که در احیای امر قدس و به اضمحلال کشیدن اسرائیل به برکت انقلاب اسلامی که نصیب ملت ایران شده است و امروز توفیق مبارزه با این پدیده شوم و به شکست کشاندن آن نصیب مردم مقتدر و مظلوم غزه شده است و این هم جای شکر الهی دارد و هم جای افتخار و برای مجموعه مقاومت جهانی به‌ویژه این دو ملت دارد.
 
وی افزود: فلسفه اینکه جمعه آخر ماه رمضان و در ماه نزول قرآن، اختصاص به دفاع از قدس و ابراز انزجار از صهیونیسم غاصب قدس است یک مبنای قرآنی دارد و در قرآن مجید آمده که قرآن ذات یهود و یهودیان را سرکشی و طغیان می‌داند و آنها را شدیدترین دشمنان مومنان و مردم می‌داند، آنان حق زندگی و حیات برای کسی در عالم غیر خودشان و پیروانشان قائل نیستند و اینان در نظر قرآن پست‌تر و مطرودتر از مشرکان هستند.
 
رحمانی ضمن محکوم کردن جنایت جدید رژیم جعلی اسرائیل گفت: محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در این مدت ۶ ماهه به ویژه حمله به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت جمعی از خوبان ما، با برخورد رادمردان ایران اسلامی  و جبهه مقاومت، آن رژیم را تنبیه خواهد نمود.
 
خطیب نماز جمعه لردگان با اشاره به لیالی قدر و حضور مردم گفت: لیالی قدر و مراسم سوگواری شهادت امام علی علیه السلام از همه مردم عزیز، روحانیت، هیئت امنا مساجد، مداحان و ذاکرین اهل بیت، قاریان قرآن و مسئولین برقراری امنیت در کشور و به ویژه شهرستان لردگان قدردان و سپاسگزاریم و خدای متعال را به خاطر این مردم مومن و متدین شاکر و سپاسگزاریم.
 
 وی عنوان داشت: پایان ماه مبارک رمضان و پس از تزکیه معنوی و یک ماه تهجد و عبادت ان‌شاءالله مقبول و درک لیالی قدر پایانش عید گرفته می‌شود و پرداخت فطریه و حضور در نماز عید فطر پس از پرداخت زکات فطره کامل شدن عبادات مفروض و تکمیل بندگی در این ماه است، ان‌شاءالله با حضور باشکوه همانند سنوات گذشته در این نماز در کمال عبادت این ماه توفیق داشته باشیم.
 
انتهای پیام/630ل


کد مطلب: 57119

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/57119/اسرائیل-جنایتکار-تنبیه-خواهد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir