۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۵۷۱۱۰
فرماندار شهرستان شهرکرد:

تاریخ جنایات فجیع رژیم صهیونیستی را فراموش نمی‌کند

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: این روزها سیاست‌های خبیثانه و خصمانه غیر‌انسانی را در فلسطین شاهد هستیم و این جنایات فجیع در تاریخ ثبت می‌شود و فراموش شدنی نیست.
تاریخ جنایات فجیع رژیم صهیونیستی را فراموش نمی‌کند
بهادر عبدالغنی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، با اشاره به مقاومت مردم فلسطین اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با همه هجمه‌ها و کودک‌کشی‌ها که در فلسطین انجام داده است؛ ضربه سخت و سنگینی را از جبهه مقاومت و مردم فلسطین متحمل شده و همچنان جبهه مقاومت و مردم فلسطین پیروز این میدان هستند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره نابودی رژیم صهیونیستی بیان داشت: با توجه به شرایط و گذر زمان مشخص است که اسرائیل به سمت زوال و نابودی نزدیک‌ شده است.

فرماندار شهرستان شهرکرد به سیاست استکبار برای کم‌رنگ کردن مسئله فلسطین در بین جوامع مسلمان اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به نسل‌کشی که در غزه توسط این رژیم منحوس اتفاق می‌افتد و اعتراضات شدید برخی از کشورها به این جنایات، استکبار به هدف خود نرسیده است و قطع به یقین در حال نزدیک شدن به پایان کار نتانیاهو و رژیم منحوس اسرائیل هستیم، امروز مظلومیت مردم فلسطین در نزد جهانیان بیشتر دیده می‌شود.

وی با اشاره به سکوت بعضی از کشورها در برابر جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در فلسطین اذعان داشت: چنین کشورهایی به دلیل منافع شخصی از  ظلم حمایت می‌کنند و همراه با این رژیم غاصب می‌شوند، اما کشورهایی که رویکرد انسانی و تعهد دارند جنایات اسرائیل را محکوم می‌کنند، سکوت در برابر این جنایات فجیع در تاریخ ثبت می‌شود و فراموش شدنی نیست.

عبدالغنی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و اذعان داشت: حضرت امام خمینی (ره) همواره آمریکا را شیطان بزرگ می‌نامیدند و وتو چندین‌باره قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل و...  بیانگر حمایت آمریکا از اسرائیل برای جنایات این رژیم منحوس در غزه است؛ سیاست‌های خبیثانه و خصمانه بسیار غیر‌انسانی را در غزه شاهد هستیم و چند هزار کودک و زن بی‌گناه در بیمارستان و... به شهادت رسیدند اما متاسفانه هیچ بازخوردی را از بعضی کشورها نمی‌بینیم.

وی با اشاره به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق بیان کرد: ما شاهد رویکرد ناعادلانه آمریکا و کشورهایی چون فرانسه و انگلیس بودیم که در کمال تعجب این جنایت را محکوم نمی‌کنند، این درحالی است که حمله به کنسولگری ایران در واقع حمله به خاک ایران است و  نقص قوانین بین‌المللی می‌باشد.
 
 انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۳۳:۰۴

5 Apr 2024